Společnost


PPL CZ s.r.o.

Počet nahlášených stížností:1232
Z toho za letošní rok:2
Stále v řešení:13
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

66%
34%
Toto skore je založeno na 3 stížnostech.

#58037Prolhaný řidič

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

4 měsíce 23 dnů 6 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
02.06.2022, před 3 lety

Jiří Brunn

Znění stížnosti

Číslo zásilky: 40785308559

Dobrý den,

řidič se nic doručit ani nepokusil, protože u nás ve firmě na recepci přijímáme veškerou poštu do 16:00 hod., a vědělo se o tom, že ta zásilka má dorazit. Jediné, co udělal je, že zavolal na mobil a když ho nikdo nezvednul, jel rovnou do MATu na váš ParcelShop asi 150 m od adresy kam měl doručovat. Když jsem 3x volal zpět, telefon už se neráčil zvednout, zejména toto je pro mě nepochopitelné. Do systému zadal, že zásilku se mu nepodařilo doručit.

Takže děkuji s takovými službami jsem se už opravdu dlouho nesetkal a už ani nesetkám.

Jiří Brunn



From: support@ppl.cz
Sent: Thursday, June 2, 2022 11:38 AM

Subject: PPL – Vaše zásilka na Vás čeká ve výdejním místě


Produkt

Číslo zásilky: 40785308559


Požadované řešení

S ohledem na shora uvedené už s vaší společností nikdy a žádné


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
2.6.2022 13:35, před 3 lety

Pokud nebyla služba poskytnuta nebo nebyla poskytnuta ve sjednané kvalitě, je vhodné uplatnit reklamaci. Při uplatnění reklamace může spotřebitel žádat řádné poskytnutí služby, přiměřenou slevu, případně může od smlouvy odstoupit, pokud vadné plnění ze strany podnikatele bylo podstatným porušením smlouvy (pokud se dá předpokládat, že by spotřebitel smlouvu neuzavřel, věděl-li by o porušení smlouvy).

Pokud však smlouvu o přepravě uzavíral se společností prodávající, je za včasné doručení zboží odpovědný právě on, protože povinnost dodat zboží je dle českého práva splněna dojitím zboží do místa dodání. Prodávající je v takovém případě také oprávněn uplatnit reklamaci u svého smluvního partnera, pokud služba nebyla poskytnuta v souladu se smlouvou.

Chování zaměstnanců nepodléhá přímo právním normám. Mezilidské vztahy se řídí zejména zásadami slušnosti. Pracovník jedná za společnost, která by měla mít zájem na jeho vhodném chování k zákazníkům, lze se tedy setkat i s různými kodexy, které zaměstnavatelé vypracovávají pro své zaměstnance. Vzhledem k výše uvedenému je vhodné se stížnostmi směřujícími pouze na chování zaměstnanců obrátit přímo na jejich nadřízené.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
25.10.2022 18:40, před 2 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.