Počet nahlášených stížností: | 1232 |
Z toho za letošní rok: | 2 |
Stále v řešení: | 13 |
Číslo zásilky: 40785308559
Dobrý den,
řidič se nic doručit ani nepokusil, protože u nás ve firmě na recepci přijímáme veškerou poštu do 16:00 hod., a vědělo se o tom, že ta zásilka má dorazit. Jediné, co udělal je, že zavolal na mobil a když ho nikdo nezvednul, jel rovnou do MATu na váš ParcelShop asi 150 m od adresy kam měl doručovat. Když jsem 3x volal zpět, telefon už se neráčil zvednout, zejména toto je pro mě nepochopitelné. Do systému zadal, že zásilku se mu nepodařilo doručit.
Takže děkuji s takovými službami jsem se už opravdu dlouho nesetkal a už ani nesetkám.
Jiří Brunn
From: support@ppl.cz
Sent: Thursday, June 2, 2022 11:38 AM
Subject: PPL – Vaše zásilka na Vás čeká ve výdejním místě
Číslo zásilky: 40785308559
S ohledem na shora uvedené už s vaší společností nikdy a žádné
|
Tweet |
Pokud nebyla služba poskytnuta nebo nebyla poskytnuta ve sjednané kvalitě, je vhodné uplatnit reklamaci. Při uplatnění reklamace může spotřebitel žádat řádné poskytnutí služby, přiměřenou slevu, případně může od smlouvy odstoupit, pokud vadné plnění ze strany podnikatele bylo podstatným porušením smlouvy (pokud se dá předpokládat, že by spotřebitel smlouvu neuzavřel, věděl-li by o porušení smlouvy).
Pokud však smlouvu o přepravě uzavíral se společností prodávající, je za včasné doručení zboží odpovědný právě on, protože povinnost dodat zboží je dle českého práva splněna dojitím zboží do místa dodání. Prodávající je v takovém případě také oprávněn uplatnit reklamaci u svého smluvního partnera, pokud služba nebyla poskytnuta v souladu se smlouvou.
Chování zaměstnanců nepodléhá přímo právním normám. Mezilidské vztahy se řídí zejména zásadami slušnosti. Pracovník jedná za společnost, která by měla mít zájem na jeho vhodném chování k zákazníkům, lze se tedy setkat i s různými kodexy, které zaměstnavatelé vypracovávají pro své zaměstnance. Vzhledem k výše uvedenému je vhodné se stížnostmi směřujícími pouze na chování zaměstnanců obrátit přímo na jejich nadřízené.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.