Společnost


HS plus d.o.o.

Počet nahlášených stížností:714
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:12
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

60%
40%
Toto skore je založeno na 15 stížnostech.

#58039Neoprávněně snížena finanční částka za reklamaci

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

4 měsíce 16 dnů

Detail stížnosti

Publikováno
02.06.2022, před 3 lety

Milada Sykorova

Znění stížnosti

Objednala jsem si pilku Brenchie. Za zásilku jsem zaplatila 978 Kč. /číslo faktury CZ-MK-22135146/. Bohužel v balíku nebyla objednaná pilka, ale pouze její tři nepoužitelné komponenty z devíti uvedených v dodacím listu na internetu. Ten v balíku také nebyl.

Zásilku jsem musela vrátit, neobsahovala to, co jsem objednala. Chyběl řetěz, držák řetězu a nářadí šroubovák, nástrčný klíč, ochranný box a uživatelská příručka. Dostala jsem jen hlavní jednotku, baterii a nabíjecí kabel. Bez řetězu není pilka.

Moje náklady na tuto zakázku byly 1111 korun / 978 + 133 za poštovné/ , vráceno mi bylo pouze 845 Kč.

Na moji stížnost firma odpověděla, že byla vyřešena a peníze přijdou během 2-3 pracovních dnů. To bylo 10.4. Peníze nepřišly a firma nereaguje na mé urgence.


Produkt

elektrická pilka Bronchie


Požadované řešení

Chci, aby firma uhradila všechny mé náklady, protože mi neposlala nic, co bych mohla použít. Nejde o klasickou reklamaci, protože se zboží např. nelíbí, ale o vrácení tří nepoužitelných součástek. Nechci hradit lajdáctví firmy.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
7.6.2022 11:58, před 3 lety

Nemá-li věc vlastnosti, které byly sjednány nebo které se dají od věci očekávat, je věc vadná. Má-li věc vady, může spotřebitel požadovat dodání nové bezvadné věci. Není-li to možné, má spotřebitel právo odstoupit od smlouvy a požadovat vrácení peněžních prostředků. Jiná je situace, pokud lze vadu bez zbytečného odkladu odstranit opravou a požadavek na novou věc by byl nepřiměřený, pak má spotřebitel právo na opravu. Právo na slevu náleží spotřebiteli vždy, pokud neuplatnil jiné právo.

Vzhledem k tomu, že smlouva byla uzavřena za pomoci prostředku umožňujícího komunikaci na dálku, může spotřebitel taktéž využít práva odstoupit od smlouvy bez udání důvodu ve lhůtě 14 dní od převzetí věci. Pokud spotřebitel odstupuje od smlouvy, je povinen o tom informovat prodávajícího (v případě soudního sporu by musel spotřebitel prokázat, že od smlouvy odstoupil) a vrátit prodávajícímu zboží. Prodávající je povinen vrátit spotřebiteli peněžní prostředky nejpozději do 14 dnů ode dne, kdy bylo od smlouvy odstoupeno. Prodávající nemusí vracet peněžní prostředky dříve, než mu spotřebitel prokáže, že mu zboží odeslal. Nevrátil-li prodávající peněžní prostředky ve výše uvedené lhůtě, může spotřebitel požadovat také zákonný úrok z prodlení.

Zboží by mělo být při odstoupení od smlouvy či reklamaci odesláno na pobočku prodávajícího nebo do sídla prodávajícího.

Jelikož je prodávající zahraniční subjekt sídlící ve Slovinsku, má spotřebitel možnost obrátit se na Evropské spotřebitelské centrum, které bezplatně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiných členských států EU, Norska a Islandu. Více informací o Evropském spotřebitelském centru je možné vyhledat na webových stránkách https://evropskyspotrebitel.cz/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
18.10.2022 14:22, před 2 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.