Společnost


Allegro Retail a.s.

Počet nahlášených stížností:529
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:3
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

48%
52%
Toto skore je založeno na 139 stížnostech.

#5804Neuznaná reklamace

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

6 měsíců 14 dnů 16 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
02.02.2015, před 10 lety

Tomáš Walter

Znění stížnosti

Dobrý den,
k vánocům jsme dostali sadu Tefal Ingenio smalt 18 ks L4709852. Po rozbalení zboží jsme zjistili, že se nedá plnohodnotně používat, protože chybí jedno odnímatelné ucho hrnce. Toto bylo reklamováno a ucho bylo později dodáno prodejcem. Po té jsme tedy celou sadu konečně rozbalili a těšili se na nové nádobí. Bohužel jsme ale zjistili, že nejširší kus, zřejmě pánvička, je zdeformovaný. Zřejmě došlo k deformaci ještě u výrobce, nebo někde u někoho z přepravců. Obrátil jsem se na prodejce s prosbou o pomoc, ptal jsem se na koho se máme obrátit? A zda můžeme nádobí, kromě zmíněné pánve používat, nebo musíme stále čekat na vyřízení reklamace? Dostal jsem odpověď:
Vážený pane,
děkujeme Vám za zprávu.Bohužel Vám musíme Vaší reklamaci zamítnout.Poškozené či nekompletní, nefunkční zboží je nutné nahlásit obratem.V tomto případě již došlo k velká časové prodlevě, aby Vám mohla být reklamace uznána.Děkujeme za pochopení a přejeme Vám hezký den.
S přátelským pozdravem,
reklamační oddělení MALL.CZ
Po té jsem využil formulář dtestu "Reklamace pro nesplnění jakosti při převzetí" emailem jsem odeslal jeho znění, ale nedostal jsem již žádnou odpověď.
Děkuji za pomoc.


Produkt

Sada Tefal Ingenio smalt 18 ks L4709852


Požadované řešení

Výměna poškozeného zboží, pánve, jde o jeden kus ze zmíněné sady.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
3.2.2015 15:11, před 10 lety

Občanský zákoník obecně stanovuje povinnost kupujícího vadu ohlásit bez zbytečného odkladu poté, co ji mohl při včasné prohlídce a dostatečné péči zjistit. V případě spotřebitelů však platí zvláštní úprava a kupující je oprávněn uplatnit právo z vady, která se vyskytne u spotřebního zboží v době 24 měsíců od převzetí.

Směrnice o některých aspektech prodeje spotřebního zboží dává státům možnost stanovit, že spotřebitel je povinen oznámit prodávajícímu uplatnění svých práv na zjednání nápravy při rozporu se smlouvou do dvou měsíců po zjištění tohoto rozporu. Jelikož však český zákonodárce k tomuto omezení nepřistoupil, máme za to, že lze práva z rozporu se smlouvou uplatňovat v průběhu výše zmíněné 24měsíční lhůty. Platí přitom, že pokud se vada projeví v průběhu 6 měsíců od převzetí věci, má se za to, že věc byla vadná již při převzetí. Opak by musel prokázat prodávající.

Jestliže má věc vady, může spotřebitel požadovat i dodání nové věci bez vad, pokud to není vzhledem k povaze vady nepřiměřené, ale pokud se vada týká pouze součásti věci, může požadovat jen výměnu součásti; není-li to možné, může odstoupit od smlouvy. Je-li to však vzhledem k povaze vady neúměrné, zejména lze-li vadu odstranit bez zbytečného odkladu, má spotřebitel právo na bezplatné odstranění vady.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
4.2.2015 15:35, před 10 lety

Vážený pane Waltere, kontaktuji Vás jménem společnosti Mall.cz. Kolegyně z reklamačního oddělení Vás bude kontaktovat emailem.

Veronika,
Mall.cz

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
4.2.2015 22:31, před 10 lety


Tomáš Walter

reakce prodejce:
Vážený pane Waltere,
moc se Vám za potíže omlouvám. Prosím, zašlete mi ještě další fotografie poškozené pánve z více stran, abychom mohli celou záležitost znovu posoudit.
Děkuji za pochopení a přeji hezký den.
S přátelským pozdravem,
reklamační oddělení MALL.CZ

má odpověď:
Dobrý den,
v příloze posílám další fotografie (6). Pokud by Vám nestačily, nebo byste potřebovala ještě z jiného úhlu, prosím o informaci. Obratem pošlu.
Děkuji.
S pozdravem,
Tomáš Walter

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
17.7.2015 16:04, před 10 lety

Vzhledem k tomu, že se společnost k případu již delší dobu nevyjádřila, prosíme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
17.8.2015 13:29, před 9 lety

Žádná ze stran již nevyužila možnosti reagovat. Protože služba VašeStížnosti.cz je založena na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.