Počet nahlášených stížností: | 106 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Pravidelně se strhávají peníze přes můj O2 účet za služby, o k terých si nejsem vědoma a které jsem si neobjednala na stránce CreativeClicks - mobile maestro. Bylo mi tímto způsobem odečteno cca 500 Kč. Platbu jsem se snažila blokovat, ale bohužel se mi to nepodařilo ani přes operátora a peníze se stále strhávají.
strhávání peněz za předpaltné na stránkách CreativeClicks Mobil Maestro
Nejlepší možností by bylo vrácení peněz, pokud to nebude možné, tak alespoň zrušení plateb či blokování platby pro tuto stránky/službu
|
Tweet |
Spotřebitel je povinen hradit jen zboží a služby, které si prokazatelně objednal. Jestliže tak neučinil, neměl by mít povinnost platit. Důkazní břemeno ohledně objednání nese společnost - ta musí prokázat, že k objednávce došlo a zároveň také to, že nějakým způsobem plnila (vykonávala to, za co jí spotřebitel platil).
Často platí, že při zablokování plateb dojde ke zrušení služby, avšak doporučujeme kontaktovat také přímo společnost, protože by mohlo dojít k situaci, kdy bude spotřebiteli narůstat dlužná částka.
Vzhledem k tomu, že se jedná pravděpodobně o zahraniční podnikatelský subjekt, doporučujeme spotřebiteli, aby se v případě nevyřešení situace v smírného řešení sporů obrátil na Evropské spotřebitelské centrum na internetových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska.
Užitečné informace nalezne spotřebitel taktéž na webové adrese: http://www.platmobilem.cz/pro-verejnost/co-je-to-plat-mobilem
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.