Počet nahlášených stížností: | 789 |
Z toho za letošní rok: | 3 |
Stále v řešení: | 9 |
Zakoupil jsem si přes Lidl E-Shop kuchynský elektrický grill a koš na prádlo
zboží přišlo zabaleno ve stavu kdy těžká krabice s grilem byla vmáčknuta do koše na prádlo a celý ho poškodila (prasklý plast)
reklamace trvá už měsíc a stále dochází jen emaily s pochybnými instrukcemi které nikam nevedou, odkazovaní stále na jiná a jiná místa a neschopnost vyřídit reklamaci, předpokládám že půjde o standartní taktiku jak lidi od reklamace ve výsledku úplně odradit.
pokud reklamace stále nikam nepovede tak mám v plánu problém řešit s ČOI.
Plastový koš na prádlo
vrácení pěnez za produkt
|
Tweet |
Prodávající je podle § 19 odst. 3 zákona o ochraně spotřebitele povinen reklamaci včetně odstranění vady vyřídit bez zbytečného odkladu, nejpozději do 30 dnů ode dne jejího uplatnění, pokud se prodávající se spotřebitelem nedohodne na delší lhůtě. Marné uplynutí této lhůty se považuje za podstatné porušení smlouvy. Spotřebitel může v takovém případě od smlouvy odstoupit, případně setrvat na uplatněném nároku nebo požadovat přiměřenou slevu z kupní ceny.
Odstoupení doporučujeme zaslat doporučeně, nejlépe s dodejkou, a shrnout v něm podstatné body související s uplatněním reklamace a doložit, že reklamace byly uplatněna. Vzor odstoupení od smlouvy a další informace jsou dostupné na https://www.dtest.cz/clanek-3281/odstoupeni-od-kupni-smlouvy-pro-marne-uplynuti-lhuty-k-vyrizeni-reklamace.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.
Dobrý den, pane Kronychu. Omlouváme se za komplikace, které nastali při reklamaci. My zde na dTestu bohužel nedokážeme kolegům ze zákaznického servisu Vaší urgenci předat. Poprosíme Vás abyste se obrátil na kolegy prostřednictvím bezplatné linky 800 115 435. Věříme, že reklamace bude vyřízena k Vaší spokojenosti. S pozdravem Lidl Česká republika v.o.s.
Děkujeme společnosti za vyjádření. Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat, stížnost proto uzavíráme.