Společnost


Lidl Česká republika s.r.o.

Počet nahlášených stížností:789
Z toho za letošní rok:3
Stále v řešení:9
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

69%
31%
Toto skore je založeno na 151 stížnostech.

#58044Reklamace produtku

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 4 dny 17 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
02.06.2022, před 3 lety

Denny Kronych

Znění stížnosti

Zakoupil jsem si přes Lidl E-Shop kuchynský elektrický grill a koš na prádlo
zboží přišlo zabaleno ve stavu kdy těžká krabice s grilem byla vmáčknuta do koše na prádlo a celý ho poškodila (prasklý plast)
reklamace trvá už měsíc a stále dochází jen emaily s pochybnými instrukcemi které nikam nevedou, odkazovaní stále na jiná a jiná místa a neschopnost vyřídit reklamaci, předpokládám že půjde o standartní taktiku jak lidi od reklamace ve výsledku úplně odradit.
pokud reklamace stále nikam nepovede tak mám v plánu problém řešit s ČOI.


Produkt

Plastový koš na prádlo


Požadované řešení

vrácení pěnez za produkt


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
3.6.2022 10:26, před 3 lety

Prodávající je podle § 19 odst. 3 zákona o ochraně spotřebitele povinen reklamaci včetně odstranění vady vyřídit bez zbytečného odkladu, nejpozději do 30 dnů ode dne jejího uplatnění, pokud se prodávající se spotřebitelem nedohodne na delší lhůtě. Marné uplynutí této lhůty se považuje za podstatné porušení smlouvy. Spotřebitel může v takovém případě od smlouvy odstoupit, případně setrvat na uplatněném nároku nebo požadovat přiměřenou slevu z kupní ceny.

Odstoupení doporučujeme zaslat doporučeně, nejlépe s dodejkou, a shrnout v něm podstatné body související s uplatněním reklamace a doložit, že reklamace byly uplatněna. Vzor odstoupení od smlouvy a další informace jsou dostupné na https://www.dtest.cz/clanek-3281/odstoupeni-od-kupni-smlouvy-pro-marne-uplynuti-lhuty-k-vyrizeni-reklamace.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
3.6.2022 17:00, před 3 lety

Dobrý den, pane Kronychu. Omlouváme se za komplikace, které nastali při reklamaci. My zde na dTestu bohužel nedokážeme kolegům ze zákaznického servisu Vaší urgenci předat. Poprosíme Vás abyste se obrátil na kolegy prostřednictvím bezplatné linky 800 115 435. Věříme, že reklamace bude vyřízena k Vaší spokojenosti. S pozdravem Lidl Česká republika v.o.s.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
12.7.2022 16:33, před 3 lety

Děkujeme společnosti za vyjádření. Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
7.9.2022 11:15, před 2 lety

Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat, stížnost proto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.