Společnost


Westerfield Int. AG

Počet nahlášených stížností:820
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#5805Neoprávněně naučtovaný poplatek

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

13 dnů 13 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
02.02.2015, před 10 lety

Mnislav Švadlák

Znění stížnosti

Přišla mi upomínku na 208 Kč nic jsem si neobjednal a také mi nic nepřišlo.Nic jsem ne podepsal a nepřevzal nebudu nic platit.A příjmení neodpovídá je ho jen část poslední čtyři písmena jinak jméno a adresa odpovídá.


Produkt

Žádné číslo produktu nemám pouze upomínku datum vystaveni 2015.01.23 datum splatnosti 2015.01.06 nic víc tam napsaného není.


Požadované řešení

Žádné zboží mě nepřišlo.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
16.2.2015 10:23, před 10 lety

Společnost Westerfield Int AG. nabízí holicí strojky prostřednictvím telefonního hovoru. Je-li si spotřebitel jistý, že žádná objednávka neproběhla, nemusí nic platit. Pokud by společnost uplatňovala pohledávku u soudu, musela by prokázat, že smlouva byla uzavřena (např. právě nahrávkou hovoru) a objednané zboží bylo dodáno.

Společnost se nám bohužel nepodařilo kontaktovat. Stížnost jsme z tohoto důvodu nuceni uzavřít. Má-li spotřebitel další otázky týkající se doporučení vhodného postupu, může kontaktovat naši poradenskou linku na telefonním čísle 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.