Počet nahlášených stížností: | 820 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 1 |
Přišla mi upomínku na 208 Kč nic jsem si neobjednal a také mi nic nepřišlo.Nic jsem ne podepsal a nepřevzal nebudu nic platit.A příjmení neodpovídá je ho jen část poslední čtyři písmena jinak jméno a adresa odpovídá.
Žádné číslo produktu nemám pouze upomínku datum vystaveni 2015.01.23 datum splatnosti 2015.01.06 nic víc tam napsaného není.
Žádné zboží mě nepřišlo.
|
Tweet |
Společnost Westerfield Int AG. nabízí holicí strojky prostřednictvím telefonního hovoru. Je-li si spotřebitel jistý, že žádná objednávka neproběhla, nemusí nic platit. Pokud by společnost uplatňovala pohledávku u soudu, musela by prokázat, že smlouva byla uzavřena (např. právě nahrávkou hovoru) a objednané zboží bylo dodáno.
Společnost se nám bohužel nepodařilo kontaktovat. Stížnost jsme z tohoto důvodu nuceni uzavřít. Má-li spotřebitel další otázky týkající se doporučení vhodného postupu, může kontaktovat naši poradenskou linku na telefonním čísle 299 149 009.