Společnost


Vodafone Czech Republic a.s.

Počet nahlášených stížností:708
Z toho za letošní rok:3
Stále v řešení:14
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

54%
46%
Toto skore je založeno na 147 stížnostech.

#58054Nezapojení služby

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 26 dnů 12 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
03.06.2022, před 3 lety

Martina Tvrdá

Znění stížnosti

Z důvodu stěhování jsem požadovala přesun služeb na jinou adresu. Prvotní hovor byl s pánem na call centru, který byl velmi zmatený a neprofesionální. Bylo mi sděleno, že mě kontaktuje oddělení pro sjednání termínu pro přesun služeb. kontaktovali mě pouze jednou, ale bohužel jsem hovor nemohla přijmout, volala jsem hned zpět, ale to není možné. Čekala jsem na další hovor ale týden se mi nikdo neozval. Když jsem volala na call centrum podruhé a opravdu už jsem byla nepříjemná, paní mi furt říkala, že musím počkat, že to prostě trvá. Opravdu nevím jaké jsou termíny na kontaktování pro sjednání přesunu, ale čekat týden než někdo zavolá mi přijde opravdu hodně. Vzdala jsem to a šla jsem na pobočku a tam sjednala přesun služeb osobně. Schůzka byla sjednána včera dne 02.06.2022 mezi 18:00 - 20:00, kde hned dopoledne mi volal technik jestli nemůžu dřív, že by se mu to hodilo. Jen co přišel do bytu si volal nejspíše s dcerou, že je to v pohodě že to stihá na 18:00, že to semnou rychle vyřídí a odejde. Jakmile si vyřídil osobní hovor, řekl, že má objednávku na novou smlouvu a to pouze na internet. Řekla jsem, že jsem žádala o převod všech služeb na novou adresu a že vše potřebné mám. Odpověděl, že mi to zapojit nemůže, že muže bud objednávku stornovat, nebo zapojit internet nový a bez TV a že vše co už mám musím vrátit. To se mi samozřejmě nelíbilo a byla jsem opravdu naštvaná! Tak mi pán řekl, že když mu dám aspoň 200,00 Kč tak mi to zapojí a já si to potom vyřídím s vodafonem. To jsem odmítla! Volala jsem tedy na call centrum, kde i sám operátor se divil, proč technik odešel. Poprosila jsem, že je opravdu urgentní abych měla vše zapojené obzvláště, když chyba je na straně vodafonu! Bylo mi řečeno, že to zadá jako urgentní, ale stále mě nikdo nekontaktoval. Opravdu mi přijde dost nevhodné, když vodafone něco opravdu pokazí, ale já za to musím být "potrestaná" platit za něco co nevyužívám a ještě čekat jestli se teda někdo uvolní a zapojí mi internet, který potřebuju k práci. Dále mi přijde opravdu dost neprofesionální, aby technik po mě požadoval peníze za zapojení TV s internetu, když pochybění bylo na straně vodafone. Je tedy jasné, že zapojit služby šlo, jen za to technik chtěl zaplatit, když jsem tuto možnost odmítla, jelikož tento postup nebyl oficiální, technik odešel.


Produkt

Zapojení již využívaných služeb na novou adresu


Požadované řešení

Požaduji slevu za nevyužívané služby, které nemohu využívat z důvodu pochybení na straně vodafonu.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
17.6.2022 10:32, před 3 lety

Dle § 430 občanského zákoníku podnikatele zavazuje jednání jeho zaměstnanců. Jestliže bylo tedy přislíbeno přesunutí služeb, mělo tak být učiněno.

Z popisu není jasné, jak dlouho společnosti běžně trvá vyslání technika, ani zda bylo slíbeno, že tak učiní například "bez zbytečného odkladu" apod. Pokud se společnost zavázala, že služby přesune co nejdříve a neučinila tak, ocitá se v prodlení. Spotřebitel by poté mohl mít právo na náhradu škody (např. útraty za mobilní data, která byl nucen využít kvůli nezapojenému internetu).

Spotřebitel také může služby reklamovat - vhodným nárokem by mohla být například přiměřená sleva (a samozřejmě urychlená náprava - tedy přesunutí služeb).

Dle popisu mohlo dojít k chybě v komunikaci mezi společností a externím technikem, avšak za to zodpovídá podnikatel a spotřebitele tak konkrétní důvod neprovedení služby nemusí zajímat.

K chování zaměstnanců:
Chování zaměstnanců nepodléhá přímo právním normám. Mezilidské vztahy se řídí zejména zásadami slušnosti. Pracovník jedná za společnost, která by měla mít zájem na jeho vhodném chování k zákazníkům, lze se tedy setkat i s různými kodexy, které zaměstnavatelé vypracovávají pro své zaměstnance. Vzhledem k výše uvedenému je vhodné se stížnostmi směřujícími pouze na chování zaměstnanců obrátit přímo na jejich nadřízené.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
20.6.2022 06:40, před 3 lety

Dobrý den, paní Tvrdá, daná záležitost mě velmi mrzí. Jsem si vědoma skutečnosti, že chování a práce techniků musí být na profesionální úrovni, neboť vytváří mimo jiné obraz naší společnosti. Pod profesionálním chováním si samozřejmě představuji také ochotu, vstřícnost a celkový přístup k požadavkům klienta. Naopak jsem si vědoma faktu, že jakékoli nevhodné a neprofesionální chování může být příčinou mnoha nepříjemností, které mají negativní dopad na naši společnost.
Prosím, napište nám přes https://www.vodafone.cz/pece/formular-reklamace/. Nebo písemně poštou na Vodafone Czech Republic a.s., Reklamační oddělení, náměstí Junkových 2, 155 00 Praha 5. Děkuji za pochopení. Přeji Vám pěkný den. Lenka Pilná Péče o zákazníky



Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
23.7.2022 23:07, před 3 lety

Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
29.8.2022 23:15, před 2 lety

Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.