Počet nahlášených stížností: | 2 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Na e-shopu jsem zakoupila a bohužel i prostřednictvím paypall ZAPLATILA objednaný I-phone.
V dubnu 2014 jsem zakoupila u společnosti www.appleland.eu I-phone 5S, dále následovala řada výmluv a posouvání termínu dodání (a-mailovou komunikaci mohu přeposlat vč. dokladu o zaplacení) po dlouhém čekání jsem objednávku stornovala, ale do dnešního dne mi nepřišly peníze zpět. Internetový obchod-prodejce přestal i komunikovat, poslal naposledy jen hromadné oznámení o ukončení své činnosti (k 30.10.) a výzvu, abychom je nekontaktovali a hlavně stáhli veškeré žaloby, které jsou podle applelandu neoprávněnými a tudíž žalovatelnými pomluvami.
I-phone 5S Space Grey
přeji si vrátit peníze za nedodané zboží
|
Tweet |
Se společností se nám nepodařilo navázat kontakt. Vzhledem k tomu, že se jedná o společnost, která má sídlo ma Slovensku, doporučujeme spotřebitelce, aby se obrátila na Evropské spotřebitelské centrum (http://www.evropskyspotrebitel.cz/faq/co-udelat-nez-nas-kontaktujete-27061), které bezplatně pomáhá spotřebitelům řešit spory s podnikateli z jiné země EU, Islandu nebo Norska.