Společnost


Shoplandia, s.r.o.

Počet nahlášených stížností:2
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#5806Appleland.eu - nedodané zboží

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

18 dnů 20 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
02.02.2015, před 10 lety

Kristýna Pixová

Znění stížnosti

Na e-shopu jsem zakoupila a bohužel i prostřednictvím paypall ZAPLATILA objednaný I-phone.
V dubnu 2014 jsem zakoupila u společnosti www.appleland.eu I-phone 5S, dále následovala řada výmluv a posouvání termínu dodání (a-mailovou komunikaci mohu přeposlat vč. dokladu o zaplacení) po dlouhém čekání jsem objednávku stornovala, ale do dnešního dne mi nepřišly peníze zpět. Internetový obchod-prodejce přestal i komunikovat, poslal naposledy jen hromadné oznámení o ukončení své činnosti (k 30.10.) a výzvu, abychom je nekontaktovali a hlavně stáhli veškeré žaloby, které jsou podle applelandu neoprávněnými a tudíž žalovatelnými pomluvami.


Produkt

I-phone 5S Space Grey


Požadované řešení

přeji si vrátit peníze za nedodané zboží


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
21.2.2015 17:47, před 10 lety

Se společností se nám nepodařilo navázat kontakt. Vzhledem k tomu, že se jedná o společnost, která má sídlo ma Slovensku, doporučujeme spotřebitelce, aby se obrátila na Evropské spotřebitelské centrum (http://www.evropskyspotrebitel.cz/faq/co-udelat-nez-nas-kontaktujete-27061), které bezplatně pomáhá spotřebitelům řešit spory s podnikateli z jiné země EU, Islandu nebo Norska.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.