Společnost


MADER s.r.o.

Počet nahlášených stížností:5
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#5807Neoprávněně naúčtovaný poplatek při odstoupení od smlouvy

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

5 měsíců 14 dnů 18 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
02.02.2015, před 10 lety

Jiří Fiala

Znění stížnosti

Přes internetový obchod jsem dne 7.1.2015 zakoupil PC myš Gembrid za 249,-Kč v provozovně v Liberci. Dne 14.1.2015 jsem odstoupil od smlouvy. Měl jsem dostat vyrozumění od kontrole zboží. Po urgencích mailem a telefonem s p. Maderem, jsem obdržel 23.1.2015 mailem: Dle obchodních podmínek našeho internetového obchodu, hlava V, odst. 9, jsme započetli oproti Vašemu nároku na vrácení též částku 89,- Kč, což jsou administrativní náklady a technická kontrola výrobku, nikoliv paušální poplatek.Konečná částka určená pro vrácení činí 160,- Kč a bude Vám dle § 1832 odst. 1 občanského zákoníku vrácena na Vás účet.
Po poradě s Vaším kolegou jsem s jejich návrhem nesouhlasil a zaslal mail, že žádám o celou částku splatnou do 14 dní dle OZ. Do této chvíle mi nepřišla odpověď, ani peníze. Dnes jsem ještě jednou urgoval, že budu nucen celou věc řešit právní cestou.

Prosím Vás o pomoc v této věci, aby tato patálie nepotkala jiné zákazníky.


Produkt

PC myš Gembird MUSWB2 Bluetooth, USB,černá.


Požadované řešení

Navrácení peněz v plné výši.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
21.2.2015 18:00, před 10 lety

Podle § 1831 odst. 2 občanského zákoníku může podnikatel po spotřebiteli požadovat pouze úhradu nákladů stanovených tímto zákonem. Ustanovení § 1833 občanského zákoníku stanoví, že spotřebitel odpovídá podnikateli pouze za snížení hodnoty zboží, které vzniklo v důsledku nakládání s tímto zbožím jinak, než je nutné s ohledem na jeho povahu a vlastnosti. Snížení hodnoty zboží by musel podnikatel prokázat.

Podle zákona nese náklady spojené s vrácením zboží spotřebitel, pokud ho na to podnikatel upozornil v rámci plnění informační povinnosti v obchodních podmínkách. Jako náklad spojený s vrácením zboží ale nelze považovat kontrolu výrobku, kterou prodávající automaticky provádí. Jedná se totiž zejména o náklady samotného vrácení (tedy např. poštovné).

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
17.7.2015 16:25, před 9 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít. Případný spor tak bude možné řešit pouze v občanskoprávním řízení.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.