Počet nahlášených stížností: | 371 |
Z toho za letošní rok: | 2 |
Stále v řešení: | 16 |
Dnes 4.6.2022 jsem nastoupil do vlaku RJ z Ostravy Svinova do Prahy odjezd ve 11:18. Tento vlak měl ve stanicí Ostrava Svinov zpoždění 25 minut. Jízdenka byla zakoupená na portálu RJ do 1 vozů. Ihned po nástupu nám bylo sděleno že tento vůz je nefunkční a přesadili nás do vozů č.9. Když jsme si chtěli něco objednat z jídelního lístku bylo nám sděleno, že nás nemohou obsloužit, z důvodu že jídlo je vázáno na sedadlo, které jsme přesazením ztratily. A že si máme napsat stížnost. I když jsem došel osobně něco koupit tak mi nic neprodali.
Ať se vyjádří firma RJ
|
Tweet |
Není-li služba ve sjednané kvalitě poskytnuta, doporučujeme spotřebiteli, aby dle článku XIV smluvních přepravních podmínek společnosti RegioJet a.s. uplatnil reklamaci. Reklamace z přepravy cestujících a zavazadel se podávají písemně na adresu sídla dopravce: STUDENT AGENCY, Dům pánů z Lipé, Náměstí Svobody 86/17, 602 00 Brno, telefonicky na čísle: 420 539 000 146, e-mailem: reditel@regiojet.cz, nebo osobně na jakékoliv pobočce STUDENT AGENCY/RegioJet. Reklamaci lze podat do 1 roku po uskutečnění jízdy na výše uvedených kontaktech.
Nejvhodnějším reklamačním nárokem se jeví přiměřená sleva z jízdného.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.