Počet nahlášených stížností: | 2 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Společnost jsem informovala emailem , že toner nefunguje, podle dalšího postupu v odpovědi z eshopu stále nefungoval. Podmínku , kterou musím splnit a to mi, že moje tiskárna musí mít určité nastavení jsem jim sdělila i poslala potvrzení o nastavení a stavu mé tiskárny , tudíž , že je toner špatný.
Dne 11.4.2022 jsem je informovala, že jsem 6.4.2022 odeslala toner zpět a aby toner převzali od dopravce, protože mne informovali , že zásilku nepřevzali a 14.4.2022 mi ji doručí zpět. odepsali:
Dobry den,
pokud byste nam zasilku poslala, tak bude prevzata - posta k nam jezdi kazdy den. Takze tezko muzete tvrdit, ze jej nikdo neprevzal.
S pozdravem
Adam Prokop
Muj-Toner.cz
Od té doby mi nikdo neodpověděl na další maily, Pokusím se zavolat , jen si myslím, že se mnou nebudou chtít věc řešit.
Cena toneru byla 725,- kč ač to nebyl originál, měl by fungovat. Částka není malá a na reklamaci mám nárok.
Toner s čipem HP W1106A (106A) 1000 stran kompatibilní - HP Laser 107, 107A, 107R, 107W, MFP 135, 135A, 135W, 135R, 137, 137FNW
navrácení peněz
|
Tweet |
Spotřebitel může uplatnit právo z vady, která se vyskytne u spotřebního zboží v době 24 měsíců od převzetí. Podnikatel má dle § 19 odst. 3 zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, povinnost vyřídit reklamaci bez zbytečného odkladu. Nejdelší možná lhůta je přitom zásadně 30 dní. Jediná výjimka je v situaci, kdy se podnikatel se spotřebitelem výslovně dohodne na delší reklamační lhůtě. Tato lhůta se dle rozhodnutí Nejvyššího soudu ČR (viz sp. zn. 33 Cdo 3228/2009) vztahuje také na povinnost prodávajícího informovat spotřebitele o vyřízení reklamace.
Pokud podnikatel nevyřídí reklamaci ve stanovené době (zásadně 30 dnů), jedná se o podstatné porušení smlouvy. Dle § 2002 odst. 1 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, má v takovém případě spotřebitel právo odstoupit od smlouvy. Podnikatel má po odstoupení povinnost vrátit spotřebiteli kupní cenu výrobku. Odstoupení od smlouvy lze oznámit kterékoliv pobočce podnikatele možnými prostředky komunikace, přičemž je nutné identifikovat kupní smlouvu, od které spotřebitel odstupuje.
Nepřevzal-li si prodávající vrácené zboží vědomě a bez objektivního důvodu, platí, že zboží bylo řádně doručeno (§ 570 odst.1 občanského zákoníku).
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.