Společnost


Vodafone Czech Republic a.s.

Počet nahlášených stížností:707
Z toho za letošní rok:2
Stále v řešení:14
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

54%
46%
Toto skore je založeno na 147 stížnostech.

#5808Předčasné ukončení tarifu

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

2 měsíce 18 dnů 10 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
02.02.2015, před 10 lety

Slavomir Adam

Znění stížnosti

Dobrý den, budu stručný. 20. v měsíci mam vyúčtování, 16.1.2015 jsem podal a podepsal na prodejně Vodafone předčasné ukončení smlouvy na tarif.30.1.2015 mi dorazila sms o ukončení k 9.3.2015. Počkal jsem si až zavolá operátor a hned jsem se zeptal jak je možné, když podám výpověd k 16.1 bylo mi zděleno, že je 30 dní na vyřízení, ale vypověd přijali až 30.11.2015. Na prodejnách si měníme -zařizujeme-m osobní informace atd.. všechny změny jsou aktivovány/změněné hned při podpisu. Jen výpověd je platná až dorazí do Prahy !!!!.
Operátorce je to líto.
takže k 20.2.2015 měla být ukončena smlouva, měl se zaplatit poplatek za předčasné ukončení s čím souhlasím a hotovo vyřízeno!!! A ne že mi to ukončí až k 9.3.2015, takže si ještě naúčtují další PENÍZE.


Produkt

tarif - neomezené volání


Požadované řešení

Zahájení a řádné ukončení smlouvy k datu v den podpisu.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
21.2.2015 18:13, před 10 lety

Výpoveď je jednostranné právní jednání, které vyvolává zamýšlené účinky dojitím do sféry svého adresáta, tj. pokud byla výpověď učiněna na pobočce společnosti, měl by tento den být rozhodným pro běh výpovědní doby. Spotřebiteli by něměl být k tíži interní mechanismus řešení výpovědí, jehož rychlost nemůže ovlivnit.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
23.2.2015 09:05, před 10 lety

Dobrý den, pane Adame,

musím potvrdit, že informace od kolegyně jsou v pořádku.

Jak je psáno přímo ve výpovědním formuláři (http://www.vodafone.cz/_sys_/FileStorage/download/1/647/vypoved_msl_c.pdf), výpověď musí být poslána písemně na adresu naší centrály a její přijetí potvrzujeme SMSkou. Pokud ji odevzdáte v prodejně, je to možné, ale neznamená to, že tím dnem jsme výpověď přijali a zadali do systému, protože to není správný způsob předání formuláře. Kolegové v prodejnách mají možnost výpověď přeposlat na správné místo, jen je potřeba počítat s tím, že to může trvat až 10 pracovních dní.

Z toho důvodu je stanovené datum výpovědi správné, protože výpověď k nám byla doručena až v zúčtovacím období od 20. ledna do 19. února.

S pozdravem

Ondřej Ullmann
Péče o zákazníky

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
23.2.2015 09:55, před 10 lety


Slavomir Adam

Ok, 10 dní bylo 29. 1 a ne 30.1. Kdyby jsem to teda poslal písemne tak to máte mnohem rychleji?. Jakto že spojení mezi pobočkou v písemností trva až 10 dní ? kde je pravidlo kolik to má trvat - předaní výpovedí ? Jak to že si můžeme na značkové pobočce vodafone uzavřit paušál( smlouvu ), která je k použivaní prakticky hned ? Chtěl bych vidět kdy skutečně teda byla moje výpověd k vám doručena - třeba podací číslo ? Jak to ,že při ukončení smlouvy nedaváte kopii ? Prosím teda pošlete mi kopii žádosti o ukončení smlouvy jaký teda datum tam je napsán ? Výpověd smlouvy ,dle mého ( možna i z právného hlediska )se rozumí datum a podpis, to že máte 30 dnů na zrušení OK ale od datumu podpisu.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
23.2.2015 10:01, před 10 lety

Vzhledem k tomu, že otázky směřují na společnost, přenecháváme ji možnost reakce.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
23.2.2015 11:28, před 10 lety

Máte pravdu, pane Adame, že při poslání poštou přímo k nám na centrálu přijmeme výpověď rychleji. Proto je to také jediný oficiální způsob, jak k nám výpověď můžete doručit, a který uvádíme i ve formuláři.

Odevzdání dokumentu v prodejně je sice po domluvě možné, ale je třeba se na tom s kolegy domluvit a prakticky se jedná o náhradu pošty s tím, že dokument jde naší interní cestou. Jde pouze o náš vstřícný krok, kterým zákazníkům umožňujeme dokument odevzdat i v prodejnách, pokud z nějakého důvodu nemohou využít poštu.

Když formulář pošlete poštou, také nemáte kopii, pokud si ji nevytisknete pro sebe. Stejně to funguje i při odevzdání v prodejně - můžete zde odevzdat jeden výtisk a druhý si pro svou potřebu ponechat. Pokud formulář vyplňujete s kolegy v prodejně, je třeba se s nimi domluvit, aby vám ho jednou také vytiskli.

Potvrzení o přijetí vždy posíláme přes SMS v den, kdy formulář v pořádku dorazí do naší podatelny. Rozhodující je datum doručení dokumentu do Vodafonu (na adresu sídla společnosti). Už z toho důvodu, že do data ve formuláři můžete teoreticky vyplnit jakékoliv dřívější datum, které by mohlo být nerelevantní. To si prosím neberte osobně, ale vysvětluji tím, proč je rozhodující datum přijetí.

Kdybyste měl konkrétní dotaz ke svému číslu, můžete se na nás obrátit přes Centrum péče na http://tam.je/formular.

S pozdravem

Ondřej Ullmann
Péče o zákazníky

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
23.2.2015 12:33, před 10 lety


Slavomir Adam

Bohužel už ted vím kam to vede, ale teda do budoucna pro moji praxi :-)- Zaráží mne domluva ? to se mám domluvit z vašim zaměstnancem ? Připada mi to že ted jsme na bleším trhu :-) . Přece mezi námi vznikla pravni ( dle zákona ) - smlouva o použivání služeb. Pokud ja vám budu dlužit penize za fakturu tak vy se taky budete se mnou domlouvat ? zablokujete mi volaní a date mi do solusu, protože asi budete postupovat dle zákona a smlouvy . A mimochodem tak prodejny VODAFONE nepatří k vám, nevlastní razítko společnosti VODAFON???? Je mi to líto že po 10 letech využivaní vašich služeb s Vámi musím takhle řešit výpověd. Pokud by jste si vážili zakaznika tak k tomu by nemuselo dojit. Ukončili jsme smlouvu s podmínky které předčasné ukončení nesou a to vyřizení do 30 dní , doplacení pokuty atd., a ukončení smlouvy plyne ( je učinné ) od datumu podpisu. Vaše interni posílani - řešení -domlouvání mně vůbec nezajímá!!!!!!!!!!!!!!

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
10.3.2015 15:29, před 10 lety

Právní jednání předpokládá projev vůle, který sleduje soukromoprávní následek, tj. vznik, změnu či zánik právních poměrů. Právní jednání spotřebitele bylo určeno společnosti Vodafone, kterou při jednání se zákazníky zastupují její zaměstnanci. Dle všeobecných obchodních podmínek společnosti může být smlouva ukončena písemnou či ústní výpovědí. Písemnou výpověď může poslat zákazník na adresu sídla Vodafonu. Ústní výpověď může podat pouze telefonicky prostřednictvím zákaznické linky.

Pokud jsou ale zaměstnanci společnosti oprávněni přijímat výpověď smlouvy, výpověď v okamžiku převzetí společnosti došla. V tomto případě se nejedná o právní jednání vůči nepřítomnému. Nastoupení účinků výpovědi v době jejího dojití do sídla společnosti nepovažujeme za legitimní. Pokud jde smlouvu jednoduše uzavřít na provozovně, bylo by vyvážené, aby ji za stejných podmínek bylo možné také zrušit. Totéž platí pro telefonickou komunikaci, při které společnost výpověď akceptuje. Pokud přijetí potvrzuje zaměstnanec společnosti, nemělo by dojít k antidatování výpovědi, protože zaměstnanec si na místě může předložené údaje zkontrolovat.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
21.4.2015 09:17, před 10 lety

Spotřebitel nám ke stížnosti sdělil následující:

Dobrý den, můj spor přes vasestiznosti.cz je konečně vyřešen a to v můj prospěch. Paušál mi byl řádně ukončen k 20 dni v měsíci, tak jak jsem žádal a tak jak by to mělo byt řádně ukončené. Děkuji moc za pomoc při řešení. S pozdravem Adam.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.