Počet nahlášených stížností: | 371 |
Z toho za letošní rok: | 1 |
Stále v řešení: | 2 |
V Ostravě Třebovicích objednala jsem si postel kde by doručení trvalo déle .
Tak si na prodejně zakoupila jinou postel.
Tu první jsem chtěla stornovat jenže mi storno nebylo uznáno.
Dne 5.4. mi prý byla dorucena postel.
Žádnou jsem neobdržela.
Postel druhou nemám ani peníze.
Psali mi email ze mi peníze vrátí a pak že postel musím mít .
Reklamaci na dopravce do dnešního dne nebyla vyřízena.
Postel mě stála 14990
Vraceni peněz
|
Tweet |
Pokud spotřebitel uhradil kupní cenu zboží, prodávající má povinnost zboží dodat. Pokud tak neučiní ve sjednaném termínu, ocitá se v prodlení. Pokud doba dodání nebyla sjednána, může spotřebitel požadovat dodání zboží ihned. Prodávající je poté povinen plnit bez zbytečného odkladu, nejpozději by mělo být plněno do 30 dní. Jestliže zboží nedodá, upozorní spotřebitel prodávajícího, že nedodal zboží včas a poskytne prodávajícímu přiměřenou lhůtu k dodání zboží (lze poskytnout i mlčky).
Pokud prodávající nedodá zboží ani ve lhůtě poskytnuté spotřebitelem, má spotřebitel nárok na odstoupení od smlouvy dle § 1978 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník. Odstoupením od smlouvy se smlouva ruší od počátku a strany si mají povinnost vrátit poskytnutá plnění. Spotřebiteli tedy odstoupením od smlouvy vzniká nárok na vrácení zaplacené částky.
Nereaguje-li prodávající na e-maily, je vhodné zvolit komunikaci v písemné formě (nejlépe doporučený dopis). V případě, že prodávající nevrátí spotřebiteli peněžní prostředky v přiměřené době po odstoupení, je možné prodávajícího vyzvat k plnění tzv. předžalobní výzvou dle § 142a zákona č. 99/1963 Sb., občanský soudní řád. Zaslání předžalobní výzvy nikoho nezavazuje k podání žaloby u soudu. Ale při projednání sporu před soudem, má v případě úspěchu ten, kdo vyzval protistranu předžalobní výzvou, právo na náhradu nákladů řízení. Jejím zasláním je zároveň dlužník upozorněn na možnost uhradit dluh bez dalších soudních výdajů. Více informací ohledně náležitostí předžalobní výzvy je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3511/predzalobni-vyzva. Zároveň spotřebitel může žádat zákonný úrok z prodlení [viz § 1970 občanského zákoníku (ve výši stanovené nařízením vlády č. 351/2013 Sb.)].
Platil-li spotřebitel při nákupu přes internet platební kartou a obchodník nedodá objednané zboží, může spotřebitel využít bankovní nástroj zvaný zpětná platba (chargeback). S jeho pomocí lze za určitých podmínek získat peníze zpět. V případě problému by měl spotřebitel co nejdříve kontaktovat svou banku s žádostí o provedení zpětné platby. Žádost je vhodné podpořit relevantními dokumenty, například kopií komunikace s obchodníkem atd.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.
Dobrý den,
prosíme o doplnění identifikace nákupu - číslo objednávek, účtenek, kupních smluv...
Děkujeme.
Tým OKAY.
Děkujeme společnosti za vyjádření. Stížnost nyní přeřazujeme na spotřebitele, aby mohl uvést podrobnější údaje k identifikaci případu. Zároveň stížnost přeřazujeme do neveřejného režimu, aby údaje mohl spotřebitel doplnit bezpečně.
Dobrý den posilam fakturu za zboží které podle vás již mám.
Bohužel nemám dvě postele ale jednu.před týdnem jsem psala e-mail ohledně toho jak pokračuje reklamace přepravy ozvali jste se že mě budete kontaktovat do dnešního dne mi nikdo nevolal a nepsal.
Už nevěřím že peníze bych dostala zpátky ikdyz druhou postel nemám .
Přeji pěkný den
Dobrý den,
zákaznice má doručenou objednávku 9120146625, tato objednávka byla doručována partnerským přepravcem a zákazníkem digitálně podepsána pomocí PINu, který chodí výhradně zákazníkovi - nezná jej tedy nikdo jiný. Není tedy možné, že by daná postel nebyla zákazníkovi doručena - bez znalosti potvrzovacího PIN kódu nemůže přepravce potvrdit převzetí výrobku, které je nezbytné pro vystavení faktury.
Pokud se zákazník domnívá, že došlo k záměně výrobku, může založit reklamaci nábytku, kde se mu vyjádří odborný pracovník.
Za naši společnost jsme již učinili veškeré kroky, které bylo možné.
Děkujeme za pochopení.
Tým OKAY.
Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat, stížnost proto uzavíráme.