Společnost


České dráhy, a.s.

Počet nahlášených stížností:1035
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#58087Evidence přepravy skupiny č. 5 452 - 2022, ze dne 28.5.2022, autorizační kód 6AE10B

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

19 dnů 1 hodina

Detail stížnosti

Publikováno
05.06.2022, před 3 lety

Nina Suchomelová

Znění stížnosti

Dobrý den, dne 28. 5. 2022 nahlásila paní Gabrielová cestu větší skupiny (27 dětí, 2 dospělí) plánovanou na pátek 3. 6. 2022 z Pardubic-Rosic n. L., odjezd 17:08 vlakem Sp 1461 do Chrudimi. Přišlo nám potvrzení o přijetí tohoto nahlášení. V pátek jsme bohužel zažili nemilou situaci, kdy jsme se snažili nastoupit do plného vlaku, tedy se s námi evidentně nepočítalo, na což nás opakovaně upozorňoval pan průvodčí. Nastala nepříjemná situace, kdy jsme se snažili děti dostat do vlaku, ale bez jakékoli nápomoci k řešení této situace ze strany průvodčího. Nakonec vše dopadlo dobře, ale ráda bych se do budoucna vyhnula těmto komplikacím. Můžete prosím zjistit, kde nastala chyba? Děkuji a přeji pěkný den.


Produkt

Sp 1461 Pardubice-Rosice n.L. - Chrudim, 17:08


Požadované řešení

Uvítala bych informaci, zda jsme postupovali správně, případně zda je z naší strany možné ještě něco zařídit jinak, abychom se do podobných nepříjemných situací nedostali. Zároveň bych ocenila aktivnější přístup pana průvodčího při řešení vzniklé situace, vůbec nebyla připuštěna možnost, že chyba nevznikla na naší straně.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
7.6.2022 14:19, před 3 lety

Na základě dohody se společností České dráhy, a.s. (ČD), informujeme, že vzhledem k právní úpravě v oblasti železniční přepravy je pro vyřešení Vašeho požadavku nutné oslovit přímo dopravce ČD na kontaktech uvedených dále.

Vaši případnou stížnost, podnět či požadavek související s přepravou cestujících lze podat elektronicky prostřednictvím Kontaktního formuláře na https://www.cd.cz/kontaktni-formular/ nebo písemně na adrese: České dráhy, a. s., stížnosti, P. O. Box 24, 110 15 Praha 1. Stížnosti vyřídí ČD do jednoho měsíce, v odůvodněných případech do tří měsíců. O výsledku šetření budete informováni zasláním vyrozumění na Vámi uvedenou e-mailovou nebo poštovní adresu.

Zároveň je na stránce www.cd.cz, v sekci „Čím se řídíme“, možné seznámit se s přepravními podmínkami, zejména právy plynoucími z uzavřené přepravní smlouvy – nákupu jízdenky. Podrobnosti lze získat na https://www.cd.cz/info/cim-se-ridime/-25808/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.