Počet nahlášených stížností: | 1035 |
Z toho za letošní rok: | 1 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den, 4.6.2022 jsem jel z Hlinska v Čechách do Ždírce nad Doubravou. byl to vlak v 19:08 přišel jsem přibližně v 19:00 a šel si koupit lístek.
Paní úplně nepříjemná a arogantní naschvál spletla i přes to ,že jsem jí řekl: ,,Dobry den.Prosím do 18 na iredo kartičku do Ždírce n/D a zaúčtovala mi plnou výši jako dospělému. Poté udajně zkoušela jízdenku stornovat a marně. Vlak mi málem ujel a při tom, když jsem jí říkal , že to není moje chyba a přeslechla se ona, tak tvrdila že jsem to neříkal a lhala. Dále mi dokonce začala tykat i přes můj nesouhlas. Dále mi dokonce začala vyhrožovat zavoláním městské policie nacož jsem už neměl nervy a vzal jsem lístek a šel do vlaku jinak by mi to ujelo. Absolutně nepříjemný a nedůstojný přístup a neznalost své práce.
Finanční trest pokuta
|
Tweet |
Na základě dohody se společností České dráhy, a.s. (ČD), informujeme, že vzhledem k právní úpravě v oblasti železniční přepravy je pro vyřešení Vašeho požadavku nutné oslovit přímo dopravce ČD na kontaktech uvedených dále.
Vaši případnou stížnost, podnět či požadavek související s přepravou cestujících lze podat elektronicky prostřednictvím Kontaktního formuláře na https://www.cd.cz/kontaktni-formular/ nebo písemně na adrese: České dráhy, a. s., stížnosti, P. O. Box 24, 110 15 Praha 1. Stížnosti vyřídí ČD do jednoho měsíce, v odůvodněných případech do tří měsíců. O výsledku šetření budete informováni zasláním vyrozumění na Vámi uvedenou e-mailovou nebo poštovní adresu.
Zároveň je na stránce www.cd.cz, v sekci „Čím se řídíme“, možné seznámit se s přepravními podmínkami, zejména právy plynoucími z uzavřené přepravní smlouvy – nákupu jízdenky. Podrobnosti lze získat na https://www.cd.cz/info/cim-se-ridime/-25808/.