Společnost


Mountfield a.s.

Počet nahlášených stížností:196
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:2
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

76%
24%
Toto skore je založeno na 13 stížnostech.

#58093Reklamace zboží

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

1 měsíc 8 dnů 18 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
05.06.2022, před 3 lety

Martina Podešvová

Znění stížnosti

Dnes 5.6.2022 byl zakoupen stan nad bazén, název: zastřešení pool house, v hodnotě 5390,- Kč.
Zastřešení jsme postavili a záhy zjistili, že 1 část vyztužená = plast a látka. Tak zhruba po hodinovém stavění a 20 minutovem telefonátu na Mountfield, jsme Zastřešení složili a fyzicky jeli reklamovat.
Z interního nařízení fyfmy Mountfield, bylo do reklamačního protokolu napsáno: posouzení reklamace, v případě oprávněného nároku oprava. Ale nikoliv odstoupení od smlouvy= nekvalitní materiál. Bude nás kontaktoval technik. Nechci nekvalitní zboží, mám nárok na okzitem vrácení peněz? Děkuji Podešvová


Produkt

3BPZ0247 zastřešení pool hause


Požadované řešení

Okamžitě odstoupit od kupní smlouvy a vrácení peněz.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
6.6.2022 15:31, před 3 lety

Při reklamaci zboží do šesti měsíců od převzetí se má za to, že věc byla vadná již při převzetí (§ 2161 občanského zákoníku). Pokud prodávající neprokáže opak, plynou spotřebiteli práva z vadného plnění. Ta jsou seřazena hierarchicky. Je-li možné věc opravit, má oprava přednost. Není-li oprava možná, přistupuje se k dodání nové věci bez vad. Není-li možná ani oprava a ani dodání nové věci, má spotřebitel právo odstoupit od smlouvy (tj. má nárok na vrácení peněz).

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
7.7.2022 14:35, před 3 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
14.7.2022 12:50, před 3 lety

Spotřebitelka nás následně informovala, že společnost byla kontaktována osobně a vrátila částku za poškozené zboží zpět. Stížnost proto uzavíráme s dosažením dohody.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.