Počet nahlášených stížností: | 39 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dne 17.12.2014 jsem zakoupila a zaplatila zboží v hodnotě 1688 Kč na slevyjakokrava.cz, na e-mail jsem dostala obratem voucher s tím, že do 10ti pracovních dnů bude zboží dodáno. Po novém roce se mi podařilo ještě pánovi dovolat, řekl ať počkám, že přes Vánoce toho bylo hodně, ale zboží příjde. Od té doby nic nepřišlo, telefon vypnut, na e-mail nereaguje.
Luxusní kulma perfektní lokny během chvilky
Požaduji okamžité dodání zboží nebo vrácení peněz.
|
Tweet |
Dlužník, kerý svůj dluh včas nesplní, je v prodlení. Jestliže jej nesplní ani v dodatečné přiměřené lhůtě věřitelem mu poskytnuté, má věřitel právo od smlouvy odstoupit podle § 1978 občanského zákoníku. To znamená, že spotřebitel má právo prodejce upozornit, že nedodal zboží včas (pokud bylo doba dodání sjednána) a poskytnout prodejci přiměřenou lhůtu k dodání zboží, která může být poskytnuta i mlčky. Pokud prodejce nedodá zboží ani ve lhůtě poskytnuté spotřebitelem, má spotřebitel nárok na odstoupení od smlouvy a vyžadování navrácení zaplacené finanční částky.
Nereaguje-li prodávající na e-maily, je vhodné zvolit komunikaci v písemné formě (doručeně, nejlépe s dodejkou).
Spotřebitelka nám ke stížnosti sdělila:
Dobrý den,
po několik pokusech se mi podařilo prodejci dovolat a zboží mi bylo nakonec doručeno, i když s velkým zpožděním .
Děkuji Geroldová