Počet nahlášených stížností: | 789 |
Z toho za letošní rok: | 3 |
Stále v řešení: | 9 |
Akce na čerstvé mléko, která platí od 6.6 2022.
Přijeli jsme do prodejny v pondělí 6.6 v 9:45 a regál a mlékem kompletně prázdný.
Jak je možné že když je podle paní prodavačky zásob dost, že není po 2 a 3/4 hodinách od otevření žádné mléko a zásoby také nikde. To tedy je na prodejnách pozdě pár desítek krabic mléka nebo si to nedokážu vysvětlit.
A vysvětlení od prodavačky bylo že zásoby byli veliké,ale lidé si je koupili.
Nesmysl,. Tak to nemáte dávat do letáku. Děkuji
Čerstvé mléko
Pro příště větší zásoby když dáváte do letáku akce, aby tedy zbylo alespoň na jeden celý den a ne na 3 hodiny.
Nebo si to příště nechte pro sebe abychom se nemuseli tahat takovou dálku pro mléko,které stejně není.
|
Tweet |
Byla-li prodejcem učiněna nabídka určitého zboží, ale prodávající slibované zboží vůbec neměl v úmyslu dodat (v odpovídajícím množství a včas) a celá akce měla sloužit pouze k nalákání zákazníků na jeho ostatní nabízené zboží nebo služby, mohlo by takové jednání naplňovat znaky tzv. vábivé reklamy, která je zakázanou obchodní praktikou dle přílohy č. 1 k zákonu 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele. Tuto skutečnost si může ověřit příslušný krajský živnostenský úřad. V případě porušení tohoto zákazu hrozí prodávajícímu pokuta. Spotřebitel může podat podnět přímo krajskému živnostenskému úřadu.
Dobrý den paní Jandová, děkujeme, že jste se na nás prostřednictvím Dtestu obrátila a mrzí nás, že jste si neměla možnost mléko zakoupit. ☹ Akce je vždy platná do konce uvedeného termínu či vyprodání zásob. Byli bychom rádi, aby naše nabídka pokryla poptávku všech našich zákazníků. Poptávka a kupní síla se v jednotlivých regionech republiky liší a tím i zájem o tyto výrobky. Akční nabídky jsou plánovány s velkým časovým předstihem, proto je velmi složité odhadnout přídělové množství do jednotlivých prodejen. Uděláme maximum pro to, abyste při dalším plánovaném akčním nákupu v naší prodejně nalezla všechny výrobky, o které budete mít zájem. Děkujeme za pochopení, ještě jednou se omlouváme a přejeme Vám, pokud možno, hezký den. S pozdravem Lidl Česká republika v.o.s.
Děkujeme společnosti za vyjádření. Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.