Společnost


ČSAD MHD Kladno a.s.

Počet nahlášených stížností:87
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:8
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#58101Časté zpoždění autobusu

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 1 den 3 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
06.06.2022, před 3 lety

Patrik Zíka

Znění stížnosti

Dobrý den,

je to nepříjemné, nechtěl jsem to dělat, ale bohužel budu muset.
Neustálé zpoždění autobusů okres kladno viz autobusy 602 a 609!!!
K čemu jsou jízdní řády, když stejně autobusy 602 a 609 mají nejmíň zpoždění 8 minut!!! Nezkoušejte mi tvrdit, že je to dopravní špičkou když řidič autobusu č. 609 jezdí pozdě kvůli používání mobilního telefonu. Dne 29. května 2022 měl na zastávku Kladno Husova přijet v 7:21 a přijel v 7:30. Dále se mi hnusí když prozměnu autobusy nepřijedou vůbec.

Doufám, že mé stížnosti na toto téma rozumíte a něco s tím uděláte.

děkuji

S přáním hezkého dne

Patrik Zíka


Požadované řešení

Alespoň menší zpoždění autobusů, pokud možno žádné zpoždění.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
6.6.2022 10:42, před 3 lety

Stížnosti směřující vůči nedodržování jízdních řádů je vhodné a účelné směřovat přímo na konkrétního dopravce prostřednictvím jeho zákaznické telefonní linky či webového formuláře.

Zaměstnanec dopravní společnosti jedná za společnost, která by měla mít zvýšený zájem na jeho slušném jednání se zákazníky a řádném plnění pracovních povinností. Z tohoto důvodu doporučujeme obrátit se se stížností přímo na společnost, která by měla přijmout účinná opatření k nápravě.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
7.7.2022 14:27, před 3 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.