Společnost


České dráhy, a.s.

Počet nahlášených stížností:1034
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#58109Změna čísla vlaku a času odjezdu bez upozornění

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 den

Detail stížnosti

Publikováno
06.06.2022, před 3 lety

Margita Skřenková

Znění stížnosti

Dne 25.5.2022 byla mnou zakoupena jízdenka na vlak R865 v úseku Praha hl. n. - Skalice nad Svitavou s odjezdem 07:42.

Na hlavní nádraží jsem se dostavila s dostatečným předstihem, přibližně v 7h 16 min. Celou domu do plánovaného odjezdu vlaku, dle mé jízdenky, jsem stála před informační cedulí a čekala na zobrazení odjezdu a přiřazení nástupiště výše uvedeného spojení R 865. Vlak zobrazen nebyl, nebyla hlášena ani žádná změna v čísle vlaku a času odjezdu tohoto spojení směrem na Skalici nad Svitavou.

Na informacích a reklamacích mi bylo sděleno, že opravdu vlak R 865 nevyjel, místo něho vyjel vlak pod jiným číslem a v čase 7,29 hod.

Na další spoj jsem musela čekat dvě hodiny!!!

Tuto situaci naprosto nechápu, nechápu jak si České dráhy mohou dovolit bez upozornění na změnu čísla vlaku a času odjezdu neinformovat cestující. A prosím, neargumentujte tím, že v aplikaci Můj vlak to bylo uvedeno. Já, jako cestující nemusím mít tuto aplikaci staženou, není to má povinnost, naopak Vaší povinnosti je včas o změnách informovat, když už ne písemně, SMSkou tak alespoň hlášením v rozhlase před odjezdem vlaku, že spojení tímto vlakem bylo zrušeno a změněno.


Produkt

Číslo dokladu 18-8448-459 na jméno Margita Skřenková, kód transakce C09SV2


Požadované řešení

Tímto žádám o vysvětlení nastalé situace a sdělení kompenzace za ztrátu mého času a za komplikace s tím spojené.

Děkuji

Margita Skřenková


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
7.6.2022 15:43, před 3 lety

Na základě dohody se společností České dráhy, a.s. (ČD), informujeme, že vzhledem k právní úpravě v oblasti železniční přepravy je pro vyřešení Vašeho požadavku nutné oslovit přímo dopravce ČD na kontaktech uvedených dále.

Vaši případnou stížnost, podnět či požadavek související s přepravou cestujících lze podat elektronicky prostřednictvím Kontaktního formuláře na https://www.cd.cz/kontaktni-formular/ nebo písemně na adrese: České dráhy, a. s., stížnosti, P. O. Box 24, 110 15 Praha 1. Stížnosti vyřídí ČD do jednoho měsíce, v odůvodněných případech do tří měsíců. O výsledku šetření budete informováni zasláním vyrozumění na Vámi uvedenou e-mailovou nebo poštovní adresu.

Zároveň je na stránce www.cd.cz, v sekci „Čím se řídíme“, možné seznámit se s přepravními podmínkami, zejména právy plynoucími z uzavřené přepravní smlouvy – nákupu jízdenky. Podrobnosti lze získat na https://www.cd.cz/info/cim-se-ridime/-25808/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.