Společnost


Vodafone Czech Republic a.s.

Počet nahlášených stížností:707
Z toho za letošní rok:2
Stále v řešení:14
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

54%
46%
Toto skore je založeno na 147 stížnostech.

#58111Klamání ohledně LTE internetu a jeho rychlosti nemístné vnucování služby od marketingu která nakonec ani nefunguje ale je placena již pár měsícu s ohledem na čas pro operatora na opravu sluzby nebo BTS rikej si jak chces

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

5 měsíců 15 dnů

Detail stížnosti

Publikováno
06.06.2022, před 3 lety

Josef Zajíček

Znění stížnosti

Již několikrát sem reklamoval že mám pomalý internet V Dolním Vítkově za Chrastavou LTE signal mi ukazuje 3 čárky bylo mi sděleno že je to tím že si platím pomalou rychlost přesněji 2Mb a že si mám vzít rychlejší a samozřejmě dražší tarif a bude to fungovat... oka vzal sem tedy o dvě stovky dražsší v kterém je udajně 10 Mbps jde oto že ten tarif platim už pomalu tri měsíce a nedostal sem se přes 6 Mb venku kde je signal dobry a doma kde mam jen jednu čárku mi vysilac posila jen 3Mbps když se podivam do phone info a koukam na DL bandwidth Je 3605kbps venku max 6000 a ňaký drobný tak volám a volám furt tvrdnu na lince kde mi ejhle operator sděli co vlastně chci že nejde o realnou rychlost jakou dostanu ale o možnou maximalni tedy u mě nemožnou asi... Takze já si vlastně platím o dvě stě navíc jen kvůli tomu že mam údajně rychlejší internet ale realně absolutně vůbec ne reálně mi jede naprosto stejně jako když sem si platil jen ty pitomý dva Mb takže jsme ukončili debatu v tom smyslu že jsem vlastně já blb a že sem si zařídil jen super vyhazování oněch dvou set korun navíc do kanálu (Pardon Vodafonu) už mě opravdu jednání tohodle operátora točí ....Když někomu nabízím div né vnutím dražšší sluzbu stim že mu to vyřeší jeho problém tak si aspoň ohlídám vysílače zda to opravdu dokažou lidem pustit ne?...(a vnutit tak tím myslim jak mi kvůli tomu volala Xkrat ženska z marketingu a nonstop mě stím otravovala že to bude fajn a že její deti natom taky takhle bezi a koukaji pohadky na youtube no tak sem ji rekl desetkrat ze nechci az nakonec sem zavolal a nechal si to teda zvednout... zvlastni je ze jen sem na ten tarif presel jeden den mi to ukazovalo 30000Kbps to slo zejo jen abych drzel jazyk za zuby jak se rika ale okamzite potom stejna situace super ... řešít už to nehodlám počkam až mi vyprší závazek a mažu od nich pryč ... tuhle recenzi budu sdilet vsude kudy chodim ze zacatku sem totiz sam Vodafone doporucoval znamym atd a ted kdyz ho vsichni mame chova se stejne jak kdysi O2 v kterem sem dokonce delal takze vim jak se na lidi prdí ale ve Vítkově a okoli máte ted mraky zákazníků a všichni si stežuji na vase sluzby bohuzel me protoze sem jim vas doporucil...A vy proste se spatnym signalem nic nedelate jen mate stovky výmluv naposledy mi bylo receno ze se nato technici podivaji no skvely tak se mrkli a jde nam to jeste hur posledni mesic skoro vubec mam problem se dostat na pitomou banku a zato mam platit a platil sem? kdo mi to a jak vykompenzuje?P.S. na konec super hlaska co mi to pise ted jen chci odeslat stiznost...

Nejste připojení Web bez vás není, co býval. Pojďte se zase připojit a buďte online!
Zkuste:

Zkontrolovat síťové kabely, modem a směrovače
Obnovit připojení k bezdrátové síti
Spustit nástroj Diagnostika sítě ve Windows
DNS_PROBE_FINISHED_NO_INTERNET

Opravdu super služba Nikomu už to nedoporučim O2 není o moc lepší a sice lidi možna zaplatite o korunku víc ale realně se Vám budou aspoň věnovat a ne jen desitky minut čekaním na spojeni s operatorem kterej vás nemá ani sebemenší chuť pochopit tentokrat pausal nezaplatim dokud to snami nekdo opravdu nevyresi a stavte se treba na hlavu histrii platebni mam skoro dva roky bezchybnou ale ted uz posledni mesic sem vahal jestly vubec platit ale rikam ok poslu to ale ted uz to fakt prdim Nazdár

J. Zajíček


Produkt

Neomezený 10 MB 799 Kč číslo ***, plátce ***


Požadované řešení

Buď nápravu nefunkční sítě plus kompenzace za nefunkční službu... Nebo bezplatné snížení tarifu a opět bez závazku plus kompenzace za nefunkční službu která byla placena


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
17.6.2022 10:47, před 3 lety

Není-li služba poskytována ve sjednané kvalitě, je možné ji reklamovat. Vhodným nárokem reklamace by mohlo být zejména řádné dodání služeb a také například přiměřená sleva.

Jestliže spotřebitel nemůže využít službu tak, jak mu byla slíbena a chyba není na jeho straně (např. na straně jeho zařízení), může reklamovat i vyúčtování služeb, kde by spotřebiteli mohla být naúčtována služba, která kvalitou odpovídá službě nyní dodávané (a tedy levnější).

V případě, že společnost reklamaci vyúčtování zamítne, může se spotřebitel do jednoho měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace obrátit na Český telekomunikační úřad s námitkou proti vyřízení reklamace (vzorový formulář je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3295/namitka-k-ceskemu-telekomunikacnimu-uradu-proti-vyrizeni-reklamace-sluzby-elektronickych-komunifkaci). Řízení je zpoplatněno (100,- Kč) a pracovníci Českého telekomunikačního úřadu na základě dodaných podkladů rozhodnou, zda společnost postupovala správně, či ne.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
20.6.2022 06:47, před 3 lety

Dobrý den, pane Zajíčku, mrzí mě vzniklé komplikace. Ujišťuji Vás, že je naším cílem poskytovat služby na co nejvyšší úrovni. K výpadkům nebo technickým potížím bohužel docházet může, přičemž bezchybné připojení nedokáže garantovat žádná společnost. Prosím, napište nám přes https://www.vodafone.cz/pece/formular-reklamace/. Nebo písemně poštou na Vodafone Czech Republic a.s., Reklamační oddělení, náměstí Junkových 2, 155 00 Praha 5. Děkuji za pochopení. Přeji Vám pěkný den. Lenka Pilná Péče o zákazníky

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
23.7.2022 23:13, před 2 lety

Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
25.7.2022 04:52, před 2 lety


Josef Zajíček

Čekám až bude končit smlouva a dva měsíce pred koncem budu přecházet s číslem k O2 s Vodafonem jsem se to snažil řešit opakovaně bohužel bez úspěchu (Neustále mají jen nějaké dotazy ale aby mi nabidly kompenzaci to absolutně ne zklamal mě tento operator maximálně

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
2.8.2022 13:14, před 2 lety

S ohledem na výše uvedené přeřazujeme stížnost na spotřebitele, aby mohl stížnost uzavřít, jakmile bude přechod k novému operátorovi dokončen.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
22.9.2022 15:19, před 2 lety

Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
21.11.2022 16:23, před 2 lety

Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat, stížnost proto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.