Počet nahlášených stížností: | 645 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
dobrý den vaši podomní obchodníci mně nalákali na internet přes skelný vlákno,svoje sliby nedodrželi.takže mne nalákali na základě milných informací a lživých slibů.už v lednu jsem to reklamoval u těch cestáků a 18.3 2022i na vašm čísle 800737373.přesto že máte na vyřízení jeden mněsíc a já to několikrát urgoval,dodnes není nic vyřešeno,ani mne nikdo nekontaktoval.takže bych rád věděl co bude dál.lžema a podvodama lákáte nové zákazníky a paK nic neřešíte s pozdravem josef kolka prachatice n.přátelství 652 tel . 604665486. to jak je psáno vedle,že zdvořilím přístupem dosáhnete víc,si děláte srandu? kdybd jste se chovali slušně,už by to bylo vyřešeno,a to vaše nahrávání hovoru si někdy poslechněte at víte co slibujete a splnili jste to.
internet přes skelný vlákno
vrátit peníze které jsem musel zaplatit přes vaše sliby /lži/ a důrazně potrestat vaše zamněstnance kteří se mnou tak sprostě jednali.
|
Tweet |
Nebylo-li možné službu využít ve sjednané kvalitě nebo ji bylo možné využít jen částečně, kvůli závadě na straně společnosti, je společnost povinna zajistit odstranění závady a přiměřeně snížit cenu nebo po dohodě se zákazníkem zajistit poskytnutí služby náhradním způsobem.
Spotřebitel by měl službu u společnosti reklamovat a žádat nápravu (požadovat přiměřené snížení ceny nebo zajištění služby náhradním způsobem). Způsob uplatnění reklamace za poskytnuté služby, včetně údajů o tom, kde a v jakých lhůtách lze reklamaci uplatnit, je povinnou součástí smlouvy uzavřené mezi zákazníkem a společností.
V případě, že společnost reklamaci zamítne nebo uplyne lhůta pro její vyřízení, může se spotřebitel do jednoho měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace (nebo uplynutí lhůty pro její vyřízení) obrátit na Český telekomunikační úřad s námitkou proti vyřízení reklamace (vzorový formulář je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3295/namitka-k-ceskemu-telekomunikacnimu-uradu-proti-vyrizeni-reklamace-sluzby-elektronickych-komunikaci). Řízení je zpoplatněno (100,- Kč) a pracovníci Českého telekomunikačního úřadu na základě dodaných podkladů rozhodnou, zda společnost postupovala správně, či ne.
Společnost T-Mobile Czech Republic a.s. se rozhodla nevyužít možnosti smírného řešení sporů a nadále je ochotna s nespokojenými zákazníky komunikovat pouze prostřednictvím své infolinky a oddělení stížností. Případné spory mohou být tedy řešeny pouze ve správním řízení u Českého telekomunikačního úřadu, nikoliv prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz, která je založena na principu dobrovolnosti.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.