Společnost


České dráhy, a.s.

Počet nahlášených stížností:1035
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#58117Hrubé chování

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

8 dnů 16 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
06.06.2022, před 3 lety

Daniela Adamcová Adamcová

Znění stížnosti

Dobrý den,

dnes jsem chtěl jet vlakem Os 3787 v 18:04 do Rudoltic v Čechách. Poté co se ke mě hrubě choval průvodčí tohoto vlaku, jsem si to rozmyslel a vymyslel si radši jiný odvoz.
Myslim si, že tento člověk by vůbec neměl pracovat s lidmi.

Předem děkuji za provedení následných opatření, aby další cestující neměli další problém.


Požadované řešení

Myslím si, že by pomohlo nějaké zaměření na tohoto konkrétního pruvodčího.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
15.6.2022 11:41, před 3 lety

Na základě dohody se společností České dráhy, a.s. (ČD), informujeme, že vzhledem k právní úpravě v oblasti železniční přepravy je pro vyřešení Vašeho požadavku nutné oslovit přímo dopravce ČD na kontaktech uvedených dále.

Vaši případnou stížnost, podnět či požadavek související s přepravou cestujících lze podat elektronicky prostřednictvím Kontaktního formuláře na https://www.cd.cz/kontaktni-formular/ nebo písemně na adrese: České dráhy, a. s., stížnosti, P. O. Box 24, 110 15 Praha 1. Stížnosti vyřídí ČD do jednoho měsíce, v odůvodněných případech do tří měsíců. O výsledku šetření budete informováni zasláním vyrozumění na Vámi uvedenou e-mailovou nebo poštovní adresu.

Zároveň je na stránce www.cd.cz, v sekci „Čím se řídíme“, možné seznámit se s přepravními podmínkami, zejména právy plynoucími z uzavřené přepravní smlouvy – nákupu jízdenky. Podrobnosti lze získat na https://www.cd.cz/info/cim-se-ridime/-25808/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.