Společnost


G&V investment s.r.o.

Počet nahlášených stížností:139
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:2
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#58127Reklamace

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

4 měsíce 19 dnů 6 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
07.06.2022, před 3 lety

Jana Badinová

Znění stížnosti

Můj problém s reklamací jste řešili pod j.č. 77191/PaSys dne 31.5.Využila jsem obě možnosti,tj vyplnění formuláře firmy i zaslání balíku na adresu firmy v Praze.Včera mi pošta napsala,že balík je zatím nevyzvednut a po 9.6.pokud si ho firma nevyzvedne,pošle mi ho zpět.Po vyplnění jejich formuláře mě poslali odpověď /v angličtině/,že se ozvou do 24hod a už se tak nestalo.Na brněnskou adresu firmy odkud balík přišel /a vrátil se/jsem psala dopis o vrácení peněz a také nikdo nereagoval.
Výrobek od této firmy mě nevyhovuje,vrátila jsem ho hned druhý den na brněnskou adresu,takže lhůty z mé strany byly splněnz.Za dvojí poštovné jsem dala 218,-kč a výsledek žádný.Dopis s odstoupením od smlouvy je v krabici a upozornění na něj je napsáno na ní pod obalem balíku.
Uvnitř nebyl žádný český návod a e-maily byly v angličtině,což je myslím nepřípustné.Opisovala jsem si je na papír a dávala do překladače.
Jako pro důchodkyni je pro mě částka 599,-kč v dnešní době dost.
S takovýmto jednáním jsem se ještě nesetkala.Doufám,že mé informavi postačí k řešení situac


Produkt

Masážní přístroj s ohříváním TheraPlus, Reklama na facebooku jako velikoční akce na str,"kupte rychle" s oznámení vrácení peněz bez problému.Jiné údaje nemám,protože jsem po prvním vyzkoušení výrobek zabalila a nezjišťovala víc.


Požadované řešení

zjištění adresy,kam balík poslat, aby byl přijat adresátem a byly mě vráceny peníze.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
17.6.2022 09:06, před 3 lety

Při koupi zboží na dálku má spotřebitel dle § 1829 odst. 1 písm. a) zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, 14 dnů od převzetí zboží nárok na to, aby u prodávajícího uplatnil možnost odstoupit od smlouvy bez udání důvodů.

V návaznosti na to má prodávající povinnost mu dle § 1832 odst. 1 občanského zákoníku vrátit do 14 dnů od tohoto odstoupení všechny peněžní prostředky včetně nákladů na dodání, které od něho na základě smlouvy přijal, stejným způsobem. Zákon připouští pozdržení platby jedině v případě, že spotřebitel ještě nevrátil zboží nebo neprokázal jeho odeslání. Pokud taková skutečnost nenastala, není důvod k pozdržení vrácení peněžních prostředků spotřebiteli. Spotřebiteli doporučujeme, aby si doklady prokazující odstoupení i odeslání zboží uschoval.

Pokud prodávající nevrátí peněžní prostředky ve stanovené lhůtě, ocitá se v prodlení. Spotřebitel tak může požadovat úroky z prodlení dle § 1970 občanského zákoníku (ve výši stanovené nařízením vlády č. 351/2013 Sb.). Nevrácením částky v zákonné lhůtě se z ní stává bezdůvodné obohacení na straně prodávajícího, které je povinen dle § 2991 odst. 1 občanského zákoníku vydat spotřebiteli.

Dle popisu spotřebitele došlo k naplnění všech povinností. Jestliže bylo zboží zasláno na adresu uvedenou prodávajícím, případně do adresy sídla a prodávající byl o odstoupení od smlouvy informován, proběhlo odstoupení od smlouvy řádně, neboť odstoupení je jednostranným právním úkonem a není potřeba souhlasu druhé strany. Prodávající tedy má povinnost vrátit finanční prostředky, které od spotřebitele přijal.

Podnikatele je možné vyzvat k plnění také tzv. předžalobní výzvou dle § 142a občanského soudního řádu. Zaslání předžalobní výzvy nikoho nezavazuje k podání žaloby u soudu. Ale při projednání sporu před soudem, má v případě úspěchu ten, kdo vyzval protistranu předžalobní výzvou, právo na náhradu nákladů řízení. Jejím zasláním je zároveň dlužník upozorněn na možnost uhradit dluh bez dalších soudních výdajů. Více informací ohledně náležitostí předžalobní výzvy je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3511/predzalobni-vyzva.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
26.10.2022 15:54, před 2 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Dále může spotřebitelka využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informaci k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.