Společnost


Rostislav Meier

Počet nahlášených stížností:20
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#58129Neuskutečněné představení Svatba bez obřadu v Prostějově

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

4 měsíce 19 dnů 4 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
07.06.2022, před 3 lety

Jana Kubínová

Znění stížnosti

Loňského roku jsem si zakoupila vstupenku na představení Svatba bez obřadu, které se mělo konat 28.4.2021. Kvůli covidu bylo přeloženo na 10.6.2022. Chápu, že s divadlem byly díky covidu velké problémy a spoustu představení se několikrát překládalo. Měla jsem takto koupeno spousty vstupenek, ale nikdy se mi nestalo, že by někdo udělal takovýto podraz, vzal peníze a zmizel. Jsem důchodce, který žije kulturou a většinu peněz, které vydělám na brigádách investuji do kultury. Pro mě 429Kč docela vysoká částka, na kterou se poměrně dost nadřu a člověk, který si klidně sbalí peníze a nedodrží závazky je pěkným podrazem pro všechny slušné a poctivé pořadatele. V každém případě trvám na vrácení peněz !!!!!


Produkt

neuskutečněné představení, na které jsem měla zakoupenou vstupenku


Požadované řešení

vrácení finančních prostředků !!!!


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
17.6.2022 09:20, před 3 lety

Za „běžných“ okolností by měl spotřebitel právo na vrácení peněz, neboť si u společnosti objednal službu, která mu nebyla poskytnuta – ze strany poskytovatele by se jinak jednalo o bezdůvodné obohacení, neboť k zadržování částky nemá právní nárok.

Nicméně dne 19. 1. 2022 se situace změnila a usnesením Krajského soudu v Ostravě byl u živnostníka Rostislava Meiera zjištěn úpadek. Po vyhlášení konkursu mají spotřebitelé stanovenou lhůtu na přihlášení svých pohledávek k insolvenčnímu soudu. V tomto případě lhůta pro podání přihlášek do insolvenčního řízení uběhla 07.02.2022 (z veřejně dostupných zdrojů: https://isir.justice.cz/isir/ueu/evidence_upadcu_detail.do?id=D18B366ADB6C364EE05333F21FAC7862) a k pozdním podáním se nepřihlíží. Jestliže spotřebitel neuplatnil svou pohledávku včas, možnost získání peněz zpět je minimální.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
26.10.2022 15:55, před 2 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.