Počet nahlášených stížností: | 820 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 1 |
dobrý den, V lednu mi přišel do ruky balíček, který jsem obratem vrátil na poštu 12 ledna!!že jsem si nic neobjednal a nepřeju si obtěžovat!! Včeera 2,února na 467 kč UPOMÍNKA!!!
nechal jsem si toto okopírovat, a chci to poslat zpět
díky moc za radu
Václav Horský
nevím
|
Tweet |
Společnost Westerfield Int AG. nabízí holicí strojky prostřednictvím telefonního hovoru. Je-li si spotřebitel jistý, že žádná telefonická objednávka neproběhla, nemusí nic platit. Dodal-li podnikatel spotřebiteli něco bez objednávky a ujal-li se spotřebitel držby, hledí se na spotřebitele dle § 1838 občanského zákoníku jako na poctivého držitele. Spotřebitel v takovém případě nemusí na své náklady podnikateli nic vracet, ani ho o tom vyrozumět. Pokud by společnost uplatňovala pohledávku u soudu, musela by prokázat, že smlouva byla uzavřena (např. právě nahrávkou hovoru).
Pokud přeci jenom hovor proběhl a spotřebitel akceptoval nabídku společnosti, bylo by vhodné společnost informovat o tom, že si spotřebitel již další plnění nepřeje.
Společnost se nám bohužel nepodařilo kontaktovat. Stížnost jsme z tohoto důvodu nuceni uzavřít. Má-li spotřebitel další otázky týkající se doporučení vhodného postupu, může kontaktovat naši poradenskou linku na telefonním čísle 299 149 009.