Společnost


Westerfield Int. AG

Počet nahlášených stížností:820
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#5813Neoprávněné vymáhání

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

12 dnů 23 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
03.02.2015, před 10 lety

Václav Horský

Znění stížnosti

dobrý den, V lednu mi přišel do ruky balíček, který jsem obratem vrátil na poštu 12 ledna!!že jsem si nic neobjednal a nepřeju si obtěžovat!! Včeera 2,února na 467 kč UPOMÍNKA!!!

nechal jsem si toto okopírovat, a chci to poslat zpět
díky moc za radu
Václav Horský


Požadované řešení

nevím


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
16.2.2015 10:32, před 10 lety

Společnost Westerfield Int AG. nabízí holicí strojky prostřednictvím telefonního hovoru. Je-li si spotřebitel jistý, že žádná telefonická objednávka neproběhla, nemusí nic platit. Dodal-li podnikatel spotřebiteli něco bez objednávky a ujal-li se spotřebitel držby, hledí se na spotřebitele dle § 1838 občanského zákoníku jako na poctivého držitele. Spotřebitel v takovém případě nemusí na své náklady podnikateli nic vracet, ani ho o tom vyrozumět. Pokud by společnost uplatňovala pohledávku u soudu, musela by prokázat, že smlouva byla uzavřena (např. právě nahrávkou hovoru).

Pokud přeci jenom hovor proběhl a spotřebitel akceptoval nabídku společnosti, bylo by vhodné společnost informovat o tom, že si spotřebitel již další plnění nepřeje.

Společnost se nám bohužel nepodařilo kontaktovat. Stížnost jsme z tohoto důvodu nuceni uzavřít. Má-li spotřebitel další otázky týkající se doporučení vhodného postupu, může kontaktovat naši poradenskou linku na telefonním čísle 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.