Počet nahlášených stížností: | 12 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
V současné době mi Moravská plynárenská neprovedla vyúčtování o odběru komodity za říjen 2020-říjen 2021. Žádal jsem několikrát jak e-mailem, tak i písemně- vše můžu doložit.
Dále byl proveden převod na firmu ELGAS ENERGY bez mého souhlasu a v současné době mě firma ELGAS zamítla výpověď
odběrní místo EAN: 27ZG600Z0252196D
požaduji provedení vyúčtování a dále pak uznání výpovědi .
|
Tweet |
Vyúčtování:
Pokud spotřebiteli nebylo dodáno vyúčtování za vyúčtovací období (resp. možný přeplatek z vyúčtování nebyl vyplacen včas), měl by spotřebitel uplatnit reklamaci. V takovém případě je společnost povinna reklamaci vyřídit a písemně informovat spotřebitele o vyřízení reklamace do 15 kalendářních dnů ode dne doručení reklamace.
Za nedodržení lhůty pro vyřízení reklamace vyúčtování dodávky plynu náleží spotřebiteli náhrada ve výši 750 Kč za každý den prodlení, nejvýše však 7 500 Kč a za nedodržení lhůty pro vyřízení reklamace vyúčtování elektřiny ve výši 600 Kč za každý den prodlení, nejvýše však 24 000 Kč.
Výpověď smlouvy:
Služba VašeStížnosti.cz slouží k řešení sporů mezi podnikatelem a spotřebitelem. Z tohoto důvodu nemáme přístup k interním systémům společností. Nicméně společnost budeme o existující stížnosti informovat.
Spotřebiteli doporučujeme odstoupení od smlouvy zaslat na adresu nástupnické společnosti - ELGAS Energy, s.r.o., Dobronická 1257, 14800 Praha. Další možnosti komunikace se společností lze nalézt na jejich stránkách (zde: https://elgasenergy.cz/kontakt-elgasenergy/)
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při Energetickém regulačním úřadu ("ERÚ"). Více informací k mimosoudnímu řešení sporů u ERÚ je možné zjistit na stránkách úřadu: https://www.eru.cz/cs/mimosoudni-reseni-sporu.
Dále je možné obrátit se na naši bezplatnou právní poradnu na čísle 299 149 009.
Spotřebitel nás informoval, že stížnost byla vyřešena pomocí reklamace, která byla společností akceptována. Spotřebiteli byl následně vrácen přeplatek. Stížnost proto uzavíráme s dosažením dohody.