Počet nahlášených stížností: | 528 |
Z toho za letošní rok: | 7 |
Stále v řešení: | 61 |
Bez jakéhokoli vědomí mi presmerovali zásilku, na jiné místo, které je ovšem úplně mimo, nemám se tam jak dostat, balík je na místě, a já si ho nemůžu vyzvednout!! Na moje zprávy jak on-line tak e-maily nereaguji a nebo reaguje “bot”, který je k ničemu.
Rozhodne už nikdy zasilkovnu nevyuziju. Nehorázné, pokaždé jen problémy.
Smutné, že si člověk zaplatí, aby mu byla zásilka doručena tam, kam mu to vyhovuje, a i tak to nejsou schopní udělat nebo zavolat a domluvit se na jiném předání nebo místě, které by mi vyhovovalo. Ne jiné město.
Chci, abyste přestali tohle dělat, ze bez vědomí zákazníka date zásilku tam, kam vám se zlíbí.
Chci zpátky svoje peníze za službu, kterou jsem si zaplatila, ale z vaši strany to bylo porušeno.
|
Tweet |
Pokud nebyla služba poskytnuta nebo nebyla poskytnuta ve sjednané kvalitě, je vhodné uplatnit reklamaci. Při uplatnění reklamace může spotřebitel žádat řádné poskytnutí služby, přiměřenou slevu, případně může od smlouvy odstoupit, pokud vadné plnění ze strany podnikatele bylo podstatným porušením smlouvy (pokud se dá předpokládat, že by spotřebitel smlouvu neuzavřel, věděl-li by o porušení smlouvy).
Pokud však smlouvu o přepravě uzavíral se společností prodávající, je za včasné a řádné doručení zboží odpovědný právě on, protože povinnost dodat zboží je dle českého práva splněna dojitím zboží do místa dodání. Prodávající je v takovém případě také oprávněn uplatnit reklamaci u svého smluvního partnera, pokud služba nebyla poskytnuta v souladu se smlouvou.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Dále může spotřebitelka využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informaci k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.