Počet nahlášených stížností: | 600 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 3 |
Dobrý den,
zakoupila jsem 2 vstupenky na koncert Sigur Ros za necelých 6 tisíc. Přišly mi 2 vstupenky za cenu 1290Kc. O této skutečnosti jsem nebyla predem informována a jednání prodejce vnimam jako velmi neferove, až klamne, chtela jsem zakoupit dobre vstupenky na dobre místo na oblíbenou kapelu pro me a pro kamarádku. Pozadala jsem 2x o vraceni peněz, 1x jsem odeslala email,kde informuji o svém prani odstoupit od kupní smlouvy a žádám vraceni peněz. Čekám na vyřízení. Zatím mi vyhověno nebylo. Bylo mi doporučeno vstupenky preprodat. Nechci,aby tato platforma v klamat lidi pokračovala.
Vstupenky na koncert
Okamzite navrácení finančních prostředků.
|
Tweet |
Společnost dle svých obchodních podmínek vystupuje v právním vztahu pouze jako zprostředkovatel prodeje, spotřebitel tak smlouvu uzavírá s třetí osobou, která však nemusí být podnikatelem. V takovém případě, kdy prodávající nevystupuje v právním vztahu jako podnikatel, se ustanovení na ochranu spotřebitele nepoužijí (v ceně by tedy nemusely být započítány všechny poplatky). Navíc odstoupit od smlouvy o zakoupení vstupenek ve lhůtě čtrnácti dnů není možné, neboť se jedná o smlouvu, jež patří mezi výjimky, kdy není možné práva na odstoupení využít (dle § 1837 písm. j) občanského zákoníku).
Společnost (jako zprostředkovatel obchodu) se ve svých obchodních podmínkách zavazuje, že bude garantovat dodání vstupenek. Pokud osoba, která vstupenku prodává, vstupenku nedodá, společnost spotřebiteli zajistí náhradní vstupenku, případně spotřebiteli vrátí to, co zaplatil. Nebudou-li vstupenky řádně dodány, doporučujeme spotřebiteli, aby kontaktoval společnost a dodání vstupenek reklamoval.
Společnost Viagogo se přesunula ze Švýcarska do USA. Dozorovým orgánem je tedy Federal Trade Commission (https://www.ftc.gov/), přičemž podnět lze podat skrze formulář dostupný z tohoto linku - https://reportfraud.ftc.gov/#/.
Výše uvedené platí za předpokladu, že se daný smluvní vztah řídí právním řádem ČR.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.