Počet nahlášených stížností: | 1034 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Na trase Praha-Košice 7.6.2022 EC125(9:02 odchod z Prahy) s prestupom v Púchove nám NEBOL zabezpečený prípojný vlak, na ktorý lístok bol už vopred zakúpený. Následne všetci cestujúci ďalej ako do Puchova boli nútený čakať 2 hodiny na Púchovskej stanici, samozrejme miestenky ktoré boli uz vopred zakúpené na tejto trase nam neplatili z coho nam vznikla dalsia nepríjemnosť kupovať si znova nové miestenky. Tymto vas chcem vyzvať k zlepseniu služieb za ktoré si cestujúci platí. Ja osobne s vasou spoločnosťou cestovať už NEBUDEM kedze sa to nestalo 1.krát a na trhu je viac dopravcov ktorý vedia poskytnúť lepsie služby.
Prípadným ignorovanim aj tejto mojej sťažnosti sa kvalita vasich sluzieb bude nadalej znižovať!
EC125, s odchodom o 9:02 z Prahy
Automaticke vrátenie peňazí za miestenky a zabezpečenie pripojneho vlaku.
|
Tweet |
Na základě dohody se společností České dráhy, a.s. (ČD), informujeme, že vzhledem k právní úpravě v oblasti železniční přepravy je pro vyřešení Vašeho požadavku nutné oslovit přímo dopravce ČD na kontaktech uvedených dále.
Vaši případnou stížnost, podnět či požadavek související s přepravou cestujících lze podat elektronicky prostřednictvím Kontaktního formuláře na https://www.cd.cz/kontaktni-formular/ nebo písemně na adrese: České dráhy, a. s., stížnosti, P. O. Box 24, 110 15 Praha 1. Stížnosti vyřídí ČD do jednoho měsíce, v odůvodněných případech do tří měsíců. O výsledku šetření budete informováni zasláním vyrozumění na Vámi uvedenou e-mailovou nebo poštovní adresu.
Zároveň je na stránce www.cd.cz, v sekci „Čím se řídíme“, možné seznámit se s přepravními podmínkami, zejména právy plynoucími z uzavřené přepravní smlouvy – nákupu jízdenky. Podrobnosti lze získat na https://www.cd.cz/info/cim-se-ridime/-25808/.