Počet nahlášených stížností: | 1034 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobry den,
dnes na hl.nadrazi v Praze byly ve spicce po 16. hodine otevreny pouze 3 pokladny pro nakup vnitrostatnich jizdenek.
Lide cekali 20 minut na jizdenku! Mne dokonce ujel vlak a nebyl jsem sam.
Managemet by se mel zamyslet a sednout za kasu a makat nebo podat vypoved kvuli nekompetentnosti.
Chvala panovi a pani na kase, byli profesionalni.
S pozdravem
Jiri Matousek
1. Navysit personalni kapacity na prodeji jizdenek na hl.nadrazi v Praze a nesetrit na lidech.
2. Management posadit ve spicce na kasu a nechat je prodavat jizdenky.
3. Zlepsit online prodej jizdenek (casove na urcity druh oasem kolem Phy nejdou nakoupit online)
|
Tweet |
Na základě dohody se společností České dráhy, a.s. (ČD), informujeme, že vzhledem k právní úpravě v oblasti železniční přepravy je pro vyřešení Vašeho požadavku nutné oslovit přímo dopravce ČD na kontaktech uvedených dále.
Vaši případnou stížnost, podnět či požadavek související s přepravou cestujících lze podat elektronicky prostřednictvím Kontaktního formuláře na https://www.cd.cz/kontaktni-formular/ nebo písemně na adrese: České dráhy, a. s., stížnosti, P. O. Box 24, 110 15 Praha 1. Stížnosti vyřídí ČD do jednoho měsíce, v odůvodněných případech do tří měsíců. O výsledku šetření budete informováni zasláním vyrozumění na Vámi uvedenou e-mailovou nebo poštovní adresu.
Zároveň je na stránce www.cd.cz, v sekci „Čím se řídíme“, možné seznámit se s přepravními podmínkami, zejména právy plynoucími z uzavřené přepravní smlouvy – nákupu jízdenky. Podrobnosti lze získat na https://www.cd.cz/info/cim-se-ridime/-25808/.