Společnost


Kooperativa pojišťovna, a.s., Vienna Insurance Group

Počet nahlášených stížností:78
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#58155Krácení pojistného plnění

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

7 dnů 20 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
07.06.2022, před 3 lety

Michaela Řeháková

Znění stížnosti

Dobrý den,
obracím se s prosbou o pomoc při řešení pojistné události.Nehoda se stala 29.6.2021, auto šlo do servisu 7.12.2021 a dodnes ho nemám. Z počátku poj. Kooperativa nereagovala na výzvy mé pojišťovny a pak rozhodli o míře zavinění 50 na 50. Viník nehody byl jasně dán. Měla jsem být informována dřív než se auto opravilo. Z dostupných informacích, §9 odst. 3 zákona 168/1999., by měla ze zákona pojišťovna reagovat do 3 měsíců od nahlášení nehody a informovat o dalším postupu.Mít danou událost prošetřenou a mít potřebné dokumenty. Pokud tomu něco brání mají být klienti informováni. Kooperativa mne po celou dobu nekontaktovala. Dle mého došlo k pochybení a špatné komunikaci. Dle nastudovaní podmínek pro nahlášení ŠK události na stránkách ČAP, jsem postupovala správně. Kdyby mne informovali vcas o pojistném plnění mohla jsem opravu zkusit vyřešit jinde a za jinou cenu. Byla bych ráda kdyby se daná věc již vyřešila. Pro mne jako matku se 2 dětmi je to bez auta dosti náročné a komplikuje nám to každodenní koordinaci dne.
Věřím a doufám v kladné vyřízení.

S přáním krásného dne Řeháková


Požadované řešení

Byla bych velice ráda kdyby se pojišťovna Kooperativa postavila k dané záležitosti kladně, poslala KD do servisu a danou věc uzavřeli.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
15.6.2022 16:49, před 3 lety

Společnost Kooperativa pojišťovna, a.s., Vienna Insurance Group se rozhodla nevyužít možnosti smírného řešení sporů prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz. Vzhledem k tomu, že je námi poskytovaná služba založena na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.

Orgánem mimosoudního řešení sporů je v případech neživotního pojištění Kancelář ombudsmana České asociace pojišťoven, z.ú. U ní může spotřebitelka iniciovat mimosoudní řešení jejího problému s pojišťovnou. Více na https://www.ombudsmancap.cz/.

Rovněž je možné požadovat plnění po společnosti soudní cestou. Za tímto účelem je vhodné kontaktovat advokáta (www.dtest.cz/advokati).

Na žádost společnosti zveřejňujeme její obecné vyjádření k podaným stížnostem:

„Pokud klient není spokojen se službami společnosti Kooperativa pojišťovna, a.s., Vienna Insurance Group, může podat písemně či ústně stížnost na jakékoli kontaktní místo této pojišťovny, jejichž seznam je uveden na internetových stránkách www.koop.cz. Pro urychlení vyřízení stížnosti však doporučujeme adresovat stížnost na adresu pro doručování Kooperativa pojišťovna, a.s., Vienna Insurance Group, Centrum zákaznické podpory, Brněnská 634, 664 42 Modřice případně na e-mailovou adresu info@koop.cz“

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.