Počet nahlášených stížností: | 222 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 1 |
Zakoupila jsem dvoje boty, jedny pro mne a druhé pro dceru. Nebyla jsem si jistá velikosti bot pro dceru, prodavačka mne informovala, ze výměna velikosti není problém (s klubovou kartou až měsíc). Protože tou dobou byla akce při koupi 2ks páru bot získáte 20% slevu. Kdyz jsem šla po 4 dnech vyměnit velikost obuvy pro dceru tak mi pani prodavačka oznámila, ze akce ve které jsem boty koupila není aktuální musím doplatit rozdíl, aby mi mohli vyměnit velikost te samé obuvy.
Vyměnit pouze velikost z c. 33 na vel. 32, bez nesmyslneho doplatku
|
Tweet |
Podnikatel může spotřebiteli umožnit vrácení, resp. výměnu zboží, které zakoupil v kamenné prodejně, aniž by se jednalo o uplatnění práv v reklamačním řízení z důvodu záruky jakosti zboží. Jde ovšem o možnost jdoucí nad rámec zákona, proto si podnikatel může stanovit různé podmínky, s kterými by měl ovšem kupujícího obeznámit při koupi zboží.
Dobrý den,
radí bychom danou situaci prověřili a kontaktovali příslušnou prodejnu, prosíme tedy o doplnění informace, o kterou pobočku CCC se jednalo.
Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Dobrý den, vyřešeno skrze telefonáty a e-mailovou komunikaci s manažerkou prodejny, výměna proběhla k me spokojenosti.
Potvrzujeme,
S pozdravem