Společnost


CCC Czech, s.r.o.

Počet nahlášených stížností:222
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

35%
65%
Toto skore je založeno na 34 stížnostech.

#58157Výměna velikosti obuvy

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

8 měsíců 21 dnů 3 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
07.06.2022, před 3 lety

Petra Prokopenko

Znění stížnosti

Zakoupila jsem dvoje boty, jedny pro mne a druhé pro dceru. Nebyla jsem si jistá velikosti bot pro dceru, prodavačka mne informovala, ze výměna velikosti není problém (s klubovou kartou až měsíc). Protože tou dobou byla akce při koupi 2ks páru bot získáte 20% slevu. Kdyz jsem šla po 4 dnech vyměnit velikost obuvy pro dceru tak mi pani prodavačka oznámila, ze akce ve které jsem boty koupila není aktuální musím doplatit rozdíl, aby mi mohli vyměnit velikost te samé obuvy.


Požadované řešení

Vyměnit pouze velikost z c. 33 na vel. 32, bez nesmyslneho doplatku


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
8.6.2022 11:52, před 3 lety

Podnikatel může spotřebiteli umožnit vrácení, resp. výměnu zboží, které zakoupil v kamenné prodejně, aniž by se jednalo o uplatnění práv v reklamačním řízení z důvodu záruky jakosti zboží. Jde ovšem o možnost jdoucí nad rámec zákona, proto si podnikatel může stanovit různé podmínky, s kterými by měl ovšem kupujícího obeznámit při koupi zboží.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
20.6.2022 12:21, před 3 lety

Dobrý den,

radí bychom danou situaci prověřili a kontaktovali příslušnou prodejnu, prosíme tedy o doplnění informace, o kterou pobočku CCC se jednalo.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
23.7.2022 23:06, před 2 lety

Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
24.7.2022 09:41, před 2 lety


Petra Prokopenko

Dobrý den, vyřešeno skrze telefonáty a e-mailovou komunikaci s manažerkou prodejny, výměna proběhla k me spokojenosti.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
21.10.2022 13:27, před 2 lety

Potvrzujeme,

S pozdravem

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.