Počet nahlášených stížností: | 87 |
Z toho za letošní rok: | 1 |
Stále v řešení: | 8 |
Řidič 613 přijížděl dne 7.6.2022 do stanice U divadla ve 22h20.
S autobusem stal uprostred silnice za autobusem 606..pak ho objel a na zastávce vůbec nezastavil.Kdyby zastavil za autobusem tak bych k němu doběhl ale on stál uprostřed silnice a tam se snad nenastupuje nebo ano?
Kamarád který na mě čekal na Sitné a kterému jsem volal se řidiče ptal proč nezastavil a ještě byl na něj sprostý..
Prosím o nápravu Po 22h jezdí na Sitnou minimum autobusu a tak není možnost se pak dostat domů z práce
Milan Hříbal Kladno Sítná-mihri@centrum.cz
Omluva řidiče a stržení výplaty.
|
Tweet |
Stížnosti směřující vůči nedodržování jízdních řádů je vhodné a účelné směřovat přímo na konkrétního dopravce prostřednictvím jeho zákaznické telefonní linky či webového formuláře.
Zaměstnanec dopravní společnosti jedná za společnost, která by měla mít zvýšený zájem na jeho slušném jednání se zákazníky a řádném plnění pracovních povinností. Z tohoto důvodu doporučujeme obrátit se se stížností přímo na společnost, která by měla přijmout účinná opatření k nápravě.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.