Společnost


Ticket 365 s.r.o.

Počet nahlášených stížností:185
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#58163Vrácení peněz za zrušené představení "Talkshow Haliny Pavlovské" ze dne 11. 11. 2021 konané v Mariánských lázní

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

4 měsíce 18 dnů 6 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
08.06.2022, před 3 lety

Ivana Řechtáčková

Znění stížnosti

Z důvodu nemoci pí H. Pawlovské bylo zrušeno představení, které se mělo konat 11. 11. 2021 v Mariánských lázní, to mi bylo sděleno společností TICKET 365, s.r.o. již 3.11.2021 a následně po mé urgenci k vrácení peněz mi bylo sděleno následující: Dobrý den, velice Vám děkujeme za zaslaný e-mail, který dorazil v pořádku na zákaznický servis společnosti Ticket365. Uděláme vše pro to, abychom Váš požadavek či dotaz zpracovali co nejdříve. Avšak vzhledem k množství dotazů v souvislostí epidemií Covid-19 se můžeme k Vaší odpovědi dostat až za několik pracovních dní. Prosíme o strpení.
K dnešnímu dni mi nebyly vráceny peníze.


Produkt

vstupenka na představení dne 11.11.2021 "Talkshow Haliny Pavlovské" ze dne 11. 11. 2021 konané v Mariánských lázní, cena 430,00 Kč


Požadované řešení

Požaduji vrácení peněz, jelikož jsem si koupila vstupenku v termínu, když jsem se v Mariánských lázních léčila.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
8.6.2022 09:44, před 3 lety

Vzhledem ke skutečnosti, že se představení mělo konat po 30. září 2021, neřídí se zákonem č. 247/2020 Sb. ve znění zákona č. 448/Sb., o některých opatřeních ke zmírnění dopadů epidemie koronaviru označovaného jako SARS CoV-2 na oblast kulturních akcí, kdy pořadatel byl chráněn možností nabídky náhradního představení na základě vystaveného poukazu.

V daném případě je pořadatel vázán obecnými ustanoveními o odstoupení od smlouvy z důvodu nemožnosti plnění, a peníze by měl vrátit spotřebiteli do 30 dnů ode dne oznámení o nekonání akce.

Zadržuje-li podnikatel peněžní prostředky spotřebitele bez právního důvodu, jedná se o bezdůvodné obohacení. Kdo se bezdůvodně obohatil, je povinen získaný majetkový prospěch vrátit ochuzenému bezprostředně po výzvě. Pokud tak neučiní, ocitá se v prodlení a ochuzený má možnost navíc požadovat zákonný úrok z prodlení.

Nereaguje-li prodávající na e-maily, je vhodné zvolit komunikaci v písemné formě (nejlépe doporučený dopis). V případě, že prodávající nevrátí spotřebiteli peněžní prostředky v přiměřené době po odstoupení, je možné prodávajícího vyzvat k plnění tzv. předžalobní výzvou dle § 142a zákona č. 99/1963 Sb., občanský soudní řád. Zaslání předžalobní výzvy nikoho nezavazuje k podání žaloby u soudu. Ale při projednání sporu před soudem, má v případě úspěchu ten, kdo vyzval protistranu předžalobní výzvou, právo na náhradu nákladů řízení. Jejím zasláním je zároveň dlužník upozorněn na možnost uhradit dluh bez dalších soudních výdajů. Více informací ohledně náležitostí předžalobnívýzvy je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3511/predzalobni-vyzva. Zároveň spotřebitel může žádat zákonný úrok z prodlení [viz § 1970 občanského zákoníku (ve výši stanovené nařízením vlády č. 351/2013 Sb.)].

Platil-li spotřebitel při nákupu přes internet platební kartou a obchodník nedodá objednané zboží, může spotřebitel využít bankovní nástroj zvaný zpětná platba (chargeback). S jeho pomocí lze za určitých podmínek získat peníze zpět. V případě problému by měl spotřebitel co nejdříve kontaktovat svou banku s žádostí o provedení zpětné platby. Žádost je vhodné podpořit relevantními dokumenty, například kopií komunikace s obchodníkem atd.


Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
26.10.2022 14:39, před 2 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Dále může spotřebitelka využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informaci k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.