Společnost


Vinted s.r.o.

Počet nahlášených stížností:208
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:11
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 1 stížnostech.

#58164Nevyplacení peněz z dokončené objednávky

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

4 měsíce 19 dnů 7 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
08.06.2022, před 3 lety

Karolína M?aděrová

Znění stížnosti

Dobrý den,

již od pátku mám dokončenou objednávku (jako prodávající), a to plně dle pravidel Vinted, nebyl žádný problém, kupující byla spokojena. Doteď mi ale Vinted nepřevedl peníze z Očekávaných plateb do Peněženky, takže si nemohu peníze převést na účet. Uběhla již i lhůta 2 pracovních dnů, kterou znenadání o víkendu začali uvádět. Na supportu reaguje pouze robot, a to s odpověďmi typu "problém je u poskytovatele plateb (Adyen), má problém s uvolňováním plateb, nevíme, kdy se to vyřeší". Na fórum psalo více uživatelů, že od středy minulého týdne se platby do peněženky nepřevedly a zároveň, že obchody dokončené včera odpoledne se jim naopak převedly, ale ty staré ne. Prosím o radu, co dělat, Vinted na nic nereaguje.

Moc děkuji.
KM


Produkt

Online tržiště s oblečením / second hand


Požadované řešení

Ráda bych dostala peníze, které mi náleží, a které Vinted zadržuje.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
17.6.2022 10:25, před 3 lety

Zadržuje-li podnikatel peněžní prostředky spotřebitele bez právního důvodu, jedná se o bezdůvodné obohacení. Kdo se bezdůvodně obohatil, je povinen získaný majetkový prospěch vrátit ochuzenému bezprostředně po výzvě. Pokud tak neučiní, ocitá se v prodlení a ochuzený má možnost navíc požadovat zákonný úrok z prodlení.

Podnikatele je možné vyzvat k plnění tzv. předžalobní výzvou dle § 142a občanského soudního řádu. Zaslání předžalobní výzvy nikoho nezavazuje k podání žaloby u soudu. Ale při projednání sporu před soudem, má v případě úspěchu ten, kdo vyzval protistranu předžalobní výzvou, právo na náhradu nákladů řízení. Jejím zasláním je zároveň dlužník upozorněn na možnost uhradit dluh bez dalších soudních výdajů. Více informací ohledně náležitostí předžalobní výzvy je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3511/predzalobni-vyzva.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
27.10.2022 16:31, před 2 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Dále může spotřebitelka využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informaci k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.