Počet nahlášených stížností: | 914 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 13 |
Dotala jsem od Vás NEVYŽÁDANÉ zboží. Po telefonickém rozhovoru s Vaší spojovatelkou a na její radu jsem zboží dala do obálky a poslala zpět na Vaši adresu.
Nyní jsem dostala SMS zprávu že mám toto zboží ihned zaplatit. VS 135150.
Bohužel to není poprvé co mám s Vámi problémy. V roce 2016 jsem si u Vás objednala zboží a žádně zaplatila a přesto jste mě předali firmě ALEKTRUM vymáhání pohledávek. Doložila jsem doklad o zalacení a celá záležitost skončila. Byly bych Vám vděčná kdyby se toto již neopakovalo.
S pozdravem
ing. Dagmar Vitamvásová
696050 Moravany 98
Příště nic neposílat
|
Tweet |
Kupující je povinen uhradit pouze cenu za zboží, které si od společnosti prokazatelně objednal. Záleží tedy na tom, zda objednávka byla učiněna. Pokud by tomu tak nebylo, jednalo by se o neobjednané plnění. V takovém případě dle § 1838 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, nemusí spotřebitel společnosti na své náklady nic vracet, ani jí o tom vyrozumět. Společnost by v případě sporu musela prokázat, že smlouva byla se spotřebitelem ohledně konkrétního produktu uzavřena a tento produkt byl ze strany společnosti opravdu zaslán.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.