Společnost


Stander Sp. z o.o.

Počet nahlášených stížností:914
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:13
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#58165Neoprávněná faktura

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

4 měsíce 5 dnů 7 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
08.06.2022, před 3 lety

Dagmar Vitamvásová

Znění stížnosti

Dotala jsem od Vás NEVYŽÁDANÉ zboží. Po telefonickém rozhovoru s Vaší spojovatelkou a na její radu jsem zboží dala do obálky a poslala zpět na Vaši adresu.
Nyní jsem dostala SMS zprávu že mám toto zboží ihned zaplatit. VS 135150.
Bohužel to není poprvé co mám s Vámi problémy. V roce 2016 jsem si u Vás objednala zboží a žádně zaplatila a přesto jste mě předali firmě ALEKTRUM vymáhání pohledávek. Doložila jsem doklad o zalacení a celá záležitost skončila. Byly bych Vám vděčná kdyby se toto již neopakovalo.
S pozdravem
ing. Dagmar Vitamvásová
696050 Moravany 98


Požadované řešení

Příště nic neposílat


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
8.6.2022 10:00, před 3 lety

Kupující je povinen uhradit pouze cenu za zboží, které si od společnosti prokazatelně objednal. Záleží tedy na tom, zda objednávka byla učiněna. Pokud by tomu tak nebylo, jednalo by se o neobjednané plnění. V takovém případě dle § 1838 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, nemusí spotřebitel společnosti na své náklady nic vracet, ani jí o tom vyrozumět. Společnost by v případě sporu musela prokázat, že smlouva byla se spotřebitelem ohledně konkrétního produktu uzavřena a tento produkt byl ze strany společnosti opravdu zaslán.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
13.10.2022 17:21, před 2 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.