Společnost


Ladislav Pinter, DiS.

Počet nahlášených stížností:2
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#5817Autorádio

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

5 měsíců 13 dnů 22 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
03.02.2015, před 10 lety

Stanislav Huňáček

Znění stížnosti

Koupil jsem si autorádio od výše uvedené společnosti.Autorádio přišlo po objednání v pořádku 6.1.2015 ale nevyhovovalo mi tak jsem se rozhodl autorádio vrátit zpět dodavateli kontaktoval jsem ho o tomto problému a řekl mi ať tedy pošlu autorádio zpět.Autorádio jsem tedy poslal 20.1.2015 dodržel jsem tedy 14 denní lhůtu pro odstoupení od kupní smlouvy a dodavatel balíček nepřevzal zůstalo na poště.Prodejci jsem volal a odpověděl že jsem autorádio poslal pozdě že už si ho musím nechat.Volal jsem na ČOI tam mi poradili dát to k soudu.


Produkt

ANDROID 8" Škoda Octavia 2 Superb 2 Fabia 2 Roomster Yeti


Požadované řešení

Požaduji odstoupení od kupní smlouvy( Dodržení 14 denní lhůty ) a vrácení všech peněz co jsem za autorádio platil.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
23.2.2015 09:49, před 10 lety

Spotřebitel má v souladu s ustanovením § 1829 odst. 1 písm. a) občanského zákoníku právo odstoupit od smlouvy, která byla uzavřena přes internet, ve lhůtě 14 dnů od převzetí zboží. Lhůta pro odstoupení se považuje dle § 1818 občanského zákoníku za zachovanou, pokud spotřebitel v jejím průběhu odešle podnikateli oznámení, že od smlouvy odstupuje. Pokud tedy bylo odstoupení odesláno poslední den lhůty (což dle nám dostupných informací v tomto případě bylo), došlo k platnému odstoupení od kupní smlouvy a smluvní strany jsou povinné vrátit si vzájemné plnění.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
17.7.2015 15:29, před 10 lety

Podnikatel byl o podané stížnosti informován, bohužel však dosud neprojevil zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít. Případný spor tak bude možné řešit pouze v občanskoprávním řízení. 

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.