Počet nahlášených stížností: | 3256 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Přišla mi sms... Doplňte prosím co nejpodrobnejší informace o objednavce ue zahraničí... Za 1.žádné čislo. Ktere bylo v sms nefunguje,nebo neexistuje!!!
VEBOVY ODKAZ NENÍ DOSTUPNÝ. NIKAM SE NEJDE DOVOLAT. ŽÁDNÝ VEBOVY ODKAZ NEFUNGUJE. OBJEDNAL JSEM SI CCA. 30-35 POLOŽEK. SAMOZŘEJMĚ SE CISLA POLOŽEK NEDAJI DOHLEDAT. PROTOŽE VEBOVY ODKAZ NENI DOSTUPNÝ!!!!!! ČISLA NA STANKACH NEJDOU KOPIROVAT. TAK VŠECHNO MUSÍM OPISOVAT A PŘEPISOVAT JYNDE. KDE VEBOVY ODKAZ NENÍ DOSTUPNÝ.A OPĚT INFO ČISLA NEFUNGUJOU. KVULY NAPŘÍKLAD OBJEDNANÉ NABIJEČCE UŽ SE ASI 2HODINY NERVUJU. CO PO MĚ VLASTNĚ CHCOU.A ABYCH NEBYL TEĎ UŽ SPROSTÝ. KONČÍM. ****NA CELOU ČESKOU POŠTU. PS. KDYŽ NĚCO PO MĚ CHCOU.... AŤ SI NEJDŘÍVE SPROVOZNI SLUŽBY A TEL. ČÍSLA. KTERÉ ZASÍLAJÍ KVŮLY INFORMACÍM. A JELIKOŽ JSEM OD RÁNA DO VEČERA V PRÁCI.. TAK NEMOHUANI JÍT NA POBOČKU POŠTY JIM TAM NADAT. JE MI ÚPLNĚ JEDNO ŽE ONI TAM STIM NEMAJÍ NIC SPOLEČNÉHO. JE TO POŠTA. JE. AT NEOTRAVUJOU S NESMYSLAMA KTERE KE VŠEMU JSOU NEDOSTUPNE. NEBO NEFUNKČNÍ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Asi nabíječka pro telefon
Sprovoznete si vebbove odkazy..tel.čisla co zasilaji v sms zákazníkům. A hlavně proč mě vubec obtežujou něčím. Co je jejich záležitost.priste mi pošlou jestly souhlasim s tim jestly nemůžou jít na zachod. A at vyplním formulář ohledně pánského wc někde na poště. Sem znechuceny. Zhnuseny. A nejradši bych na ně podal žalobu.!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
|
Tweet |
Nejsou-li služby poskytovány ujednaným způsobem nebo v ujednané kvalitě, je možné podat reklamaci na kterékoli poště. Spotřebitel by neměl odcházet bez potvrzení, které by mělo obsahovat shrnutí reklamace a datum jejího uplatnění. Podnik se zavazuje k tomu, že zákazníka vyrozumí o vyřízení reklamace do 30 dnů od jejího podání.
Pokud Česká pošta, s.p. nevyhoví nebo nevyřídí reklamaci vad poskytované poštovní služby, je odesílatel nebo adresát oprávněn podat u Českého telekomunikačního úřadu návrh na zahájení řízení o námitce proti vyřízení reklamace bez zbytečného odkladu, nejpozději však do 1 měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace nebo marného uplynutí lhůty pro její vyřízení, jinak právo uplatnit námitku zanikne. Podání návrhu podléhá správnímu poplatku.
Česká pošta, s.p. se rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi poskytované mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.
Česká pošta, s.p. shledává svůj systém pro příjem, evidenci a řešení stížností jako dostatečný. Dle vyjádření České pošty přijme podání týkající se služeb poskytovaných Českou poštou nebo jednání jejích zaměstnanců kterákoliv organizační jednotka. Podání mohou být uplatněna telefonicky, osobně, dopisem, faxem, elektronickou poštou nebo datovou schránkou.
Pro úplnost přikládáme odkaz, který obsahuje kontakt na poštovního ombudsmana: http://www.ceskaposta.cz/o-ceske-poste/kontakty/postovni-ombudsman.