Počet nahlášených stížností: | 20 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Na šťítku cena 49.00 u pokladny cena 59.00 a prý to nejsou jejich štítky. Prý jsou to ceny dodavatele. Vyřízení přes půl hodiny.
Umělá květina
Udělat si pořádek v cena na výrobku a cena na pokladně
|
Tweet |
Nabídka zboží, která je tvořena i cenou u něj uvedenou, je pro obchodníka závazná. Pokud jinou cenu uvádí a jinou účtuje, dopouští se klamavého jednání a je právem spotřebitele dožadovat se rozdílu v ceně zaplacené navíc.
Prodávající je povinen informovat v souladu s cenovými předpisy a přímo použitelným předpisem Evropských společenství spotřebitele o ceně prodávaných výrobků nebo poskytovaných služeb zřetelným označením výrobku cenou nebo informaci o ceně výrobků či služeb jinak vhodně zpřístupnit. Informace o ceně nesmí zejména vzbuzovat zdání, že cena je nižší, než jaká je ve skutečnosti.
Dozorovým orgánem je v této oblasti Česká obchodní inspekce, které spotřebitel může dát podnět pro porušení zákona o ochraně spotřebitele.
Hezký den, abychom situaci mohli prověřit, napište nám, o jakou prodejnu se jednalo. S pozdravem Za UNI HOBBY, a.s
Dobrý den jedná se o prodejnu Staré Město
Hezký den, po prověření celé situace se opravdu jednalo o pochybení dodavatele, který nám špatně vytiskl etiketu. Doba vyřízení na pokladně je odpovídající. Museli jsme vše prověřit. Omlouváme se za vzniklé komplikace. Zákazník obdržel samozřejmě nižší cenu. S pozdravem Za UNI HOBBY, a.s
Děkujeme za odpověď.
Žádáme spotřebitele o potvrzení, že obdržel produkt za nižší cenu a případné uzavření stížnosti.
Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat, stížnost proto uzavíráme.