Společnost


Studio NextLevel s.r.o.

Počet nahlášených stížností:1
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#58179Špatný potisk, špatná velikost, společnost nereaguje na reklamace

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

4 měsíce 18 dnů 22 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
08.06.2022, před 3 lety

Alexandr Stehlík

Znění stížnosti

U společnosti jsem si objednal potisk kalhotek (9. Května 2022), první kalhotky dorazili (13. Května 2022) s potiskem výrazně posunutým nahoru (potisk dokonce mírně přesahoval) vyplnil jsem reklamační formulář, bez reakce, po pár dnech volám na zákaznickou linku, bylo mi řečeno, že se na tu reklamaci podívají zítra, zatím stále nic nedošlo, následně jsem psal i email, taky bez odpovědi, protože ten potisk potřebuji a žádný jiný e-shop je nemá v zásobě nebo nevyhovují možnosti potisku, tak jsem objednal 24. Května další, a ty mi došlo (6. června 2022) ve velikosti (asi) L (je na něm vysačka S, ale vypadá přišitá navíc a kalhotky mají rozměry: 34 cm šířka, 22 cm výška), místo velikosti S, Formulář jsem vyplnil znovu, zatím bez odpovědi


Produkt

1. Objednávka: Kalhotky s potiskem velikost XS, cena 527 Kč, 2. Objednávka: kalhotky s potiskem velikost S


Požadované řešení

Vrácení peněz za jednu první objednávku a vyrobení druhé o velikosti S


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
17.6.2022 11:10, před 3 lety

Nemá-li věc vlastnosti, které byly sjednány nebo které se dají od věci očekávat, je věc vadná. Má-li věc vady, může spotřebitel požadovat dodání nové věci. Není-li to možné, má spotřebitel právo odstoupit od smlouvy a požadovat vrácení peněžních prostředků. Místo výše uvedených způsobů nápravy může spotřebitel žádat přiměřenou slevu.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
27.10.2022 16:34, před 2 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Dále může spotřebitel využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informaci k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.