Společnost


Bc. Pavel Cigánek

Počet nahlášených stížností:22
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#5818Neuznaná reklamace a zničený mobilní telefon

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

5 měsíců 13 dnů 23 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
03.02.2015, před 10 lety

Iva Stíbalová

Znění stížnosti

26.11.2013 zakoupen telefon Nokia E52 od p. Pavla Cigánka.Doručen s odřeným tlačítkem fotoaparátu,ten nefungoval. 1.reklamace hned po vánocích pro nefunkčnost fotoaparát,nedostala jsem reklamační protokol ani vyjádření k reklamaci. 19.10.2014 se telefon vypnul a již nešel zapnout. 2.reklamace-přišel zpět s protokolem z 11.11.2014, kdy byl v telef. obsah vody,poškrábaný,s prasklým displayem,celý olepený.Byl zničen během doby,kdy byl v reklamaci.Reklamace zamítnuta.Komunikace s p. Cigánkem formou e-mailů,kdy jeho odpovědi přicházely z různých adres.Jeden byl psán snad polštinou, češtinou určitě ne.


Produkt

Nokia E52-1 Typ: RM-469 IWEI359327036990137 CODE 05939 14 FC ID: PYARM-469 IC:661V-RM469 WLAN 3CF72A1325EF


Požadované řešení

Požaduji vrátit peníze.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
23.2.2015 10:02, před 10 lety

Každý, kdo od jiného převzal věc, která má být předmětem jeho závazku, nahradí dle § 2944 občanského zákoníku její poškození, ztrátu nebo zničení, neprokáže-li, že by ke škodě došlo i jinak. Škoda se nahrazuje uvedením do předešlého stavu. Není-li to dobře možné, anebo žádá-li to poškozený, hradí se škoda v penězích. Vznik škody, kdo za ni odpovídá a její výši prokazuje poškozený.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
17.7.2015 16:34, před 10 lety

Podnikatel byl o podané stížnosti informován, bohužel však dosud neprojevil zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít. Případný spor tak bude možné řešit pouze v občanskoprávním řízení.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.