Společnost


O2 Czech Republic a.s.

Počet nahlášených stížností:1247
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:5
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

61%
39%
Toto skore je založeno na 342 stížnostech.

#58184O2 TV

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 30 dnů 17 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
08.06.2022, před 3 lety

Josef Pondělíček

Znění stížnosti

Mám problem s TV při výpadku sítě se setabox nespojí s modemem. Což není normální , po návštěvě technika nám bylo sděleno,že to je normální a musí se provést celkový reset setaboxu. Nevím jak to mám naučit 80 letou babičku, která bude celý týden bez televize než já v pátek přijedu. A nebo budu pokaždé platit 99,-kč za výjezd technika.Toto mi připadá velice nestandartní řešení.On byl vůbec problém spojit se s operátorem. Číslo *** je k ničemu tam se ozve pouze Eva,řeknu co potřebeji a ona se dále se mnou nebaví. CElkově mi mrzí , že jsem takto naletěl, ale stalo se a proto žádám o nápravu.


Produkt

zákaznický účet ***


Požadované řešení

Nastavit službu tak aby fungovala, protože starý setabox s výpadky prý problém neměl a sám se bez cizý pomoci spojil smodemem. Dále chci číslo kam mohu nahlásit další poruchu -operátora a ne Evu.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
17.6.2022 11:32, před 3 lety

Jestliže služba neodpovídá kvalitou objednávce, je možné ji reklamovat. Spotřebitel by v případě uznání reklamace mohl požadovat zejména dodání služby bez vad.

Pokud na základě vady nemůže spotřebitel službu využívat, může reklamovat vyúčtování a domáhat se přiměřené slevy (za dny, kdy nemohl službu využít).

V případě, že společnost reklamaci vyúčtování zamítne, může se spotřebitel do jednoho měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace obrátit na Český telekomunikační úřad s námitkou proti vyřízení reklamace (vzorový formulář je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3295/namitka-k-ceskemu-telekomunikacnimu-uradu-proti-vyrizeni-reklamace-sluzby-elektronickych-komunifkaci). Řízení je zpoplatněno (100,- Kč) a pracovníci Českého telekomunikačního úřadu na základě dodaných podkladů rozhodnou, zda společnost postupovala správně, či ne.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
17.6.2022 12:15, před 3 lety

Dobrý den,

velice mě mrzí, že řešíte potíže se set-top boxem.
Je to prosím myšleno tak, že až výpadek pomine, tak se set-top box s modemem nespojí a zobrazí se nějaká chybová hláška nebo je to v době, kdy je výpadek sítě, ať už elektrický nebo nefunguje jen připojení k internetu?
Mohl byste nám prosím ideálně napsat přímo na email info@o2guru.cz a připojil i celé znění vašeho podnětu a uvedené číslo zákaznického účtu? Dále pak, jestli je set-top box k modemu připojený kabelem a do jaké zdířky a jestli se toto objeví jen při výpadku elektrického proudu.

Rádi s vámi vše blíže probereme a potíže ještě prověříme.

S pozdravem

Anna Typovská
Guru pro Social Media, O2

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
19.7.2022 13:37, před 2 lety

Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
8.9.2022 15:13, před 2 lety

Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat, stížnost proto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.