Společnost


CZECH Marine s.r.o.

Počet nahlášených stížností:1
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#58187Objednaný gel proti zamlžování potápečských brýlí mi byl zaslán v neoriginálním obale, bez nálepek, bez návodu, bez ničeho (není možno ověřit, co mi vlastně přišlo a jak použít)

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

4 měsíce 18 dnů 7 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
09.06.2022, před 3 lety

Ondřej Koller

Znění stížnosti

Co jsem si objednal:
http://czmarine.eshop-zdarma.cz/index.php?s=product&id=3755
(dle popisku "Speciální formule proti zamlžován masek včetně skvělého klipu), dle obrázku se jedná o lahvičky o objemu 59ml s normálním potiskem a popisem výrobku).

Bohužel zde nelze přiložit foto, ale dorazila mi v papírovém kartonu zabalená průhledná krabička bez jakéhokoliv potisku, bez jakékoliv nálepky, v balíčku nebylo přiloženo vůbec nic.
Krabička obsahuje jakousi gelovou hmotu světle azurové barvy. Krabička je gelem znečištěná i zvenku (protože se gel dostává ven skrz okraje průhledného víčka).

Vůbec nemám šanci zjistit, co mi vlatně přišlo - je možné, že je to avizovaný gel v neoriginálním obalu, ale úplně stejně tak to může být náhodný gel, který si vyrábějí děti z různých komponent (moderní dětský trend posledních let).

Psal jsem prodejci obratem e-mail s žádostí o vysvětlení a zaslání objednaného výrobku nebo aspoň přesného návodu k použití, bohužel bez jakékoliv reakce z druhé strany.


Produkt

http://czmarine.eshop-zdarma.cz/index.php?s=product&id=3755


Požadované řešení

Nejraději vrátit peníze a zapomenout, že tato firma kdy existovala (webové stránky se vzhledem odpovídajícím úrovni z dob počátků internetu v 90. letech už samy o sobě dost vypovídají...).

Ale přinejhorším by mi stačil i zaslaný email s návodem k použití (pokud se tedy vůbec jedná o protizamlžovací gel) - nevím kolik se ho má aplikovat, zda na obě strany brýlí, jak dlouho se má nechat působit, zda aplikovat vždy těsně před použitím nebo stačí jednorázově atd atd.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
17.6.2022 11:46, před 3 lety

Jestliže zboží neodpovídá objednávce, je možné jej reklamovat.

K chybějícímu označení:
Zboží musí být řádně označeno (mimo jiné na základě § 10 zákona o ochraně spotřebitele, který ukládá povinnost uvést výrobce, název výrobku, množství apod.). V případě neoznačení by se prodávající mohl dopustit přestupku, za který může být udělena pokuta až do výše 3 000 000 Kč [§ 24 odst. 17 písm. d) zákona o ochraně spotřebitele].


K chybějícímu návodu:
Prodávající je dle zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, mimo jiné povinen řádně informovat spotřebitele o vlastnostech prodávaného zboží a o způsobu jeho použití. Jestliže je to potřebné s ohledem na povahu zboží, způsob a dobu jeho užívání, je prodávající povinen zajistit, aby tyto informace byly obsaženy v přiloženém písemném návodu v českém jazyce a aby byly srozumitelné. Této povinnosti se nemůže prodávající zprostit poukazem na skutečnost, že mu potřebné nebo správné informace neposkytl výrobce, dovozce nebo dodavatel. Tyto povinnosti se však nevztahují na případy, kdy se jedná o zřejmé nebo obecně známé skutečnosti. Nemá-li výrobek přiložen návod v českém jazyce, jedná se zásadně o vadu ve smyslu § 2161 odst. 1 písm. e) zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník. Spotřebitel může v takové situaci uplatnit práva z vadného plnění (§ 2169 občanského zákoníku).

Spotřebitel se může obrátit se svým podnětem na Českou obchodní inspekci (https://www.coi.cz/podatelna/).

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
27.10.2022 16:38, před 2 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Dále může spotřebitel využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informaci k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.