Společnost


Zásilkovna s.r.o.

Počet nahlášených stížností:528
Z toho za letošní rok:7
Stále v řešení:61
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

52%
48%
Toto skore je založeno na 72 stížnostech.

#58189Doručení zásilky na jiné než domluvené místo

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

4 měsíce 17 dnů 5 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
09.06.2022, před 3 lety

Jana Kovaříková

Znění stížnosti

doručení zásilky č Z 201 0719 142 bylo naplánováno na 8.6. v čase 9.27-10.57, v této době jsem bohužel nemohla být doma, doručovatelka mi volala, domluvili jsme se, že zásilku uloží na zásilkovnu blízko domu - Banskobystrická 176, Vinotéka Fénix. Zásilku ale odvezla na zásilkovnu Brněnka na Purkyňovu , což je ode mě dost z ruky. Nechápu proč. Zaplatila jsem si dopravu až domů a teď musím jet několik kilometrů zásilku vyzvednout? nemohla ji tedy doručit další den když mě nezastihla nebo uložit na místo dohody? Toto se mi vůbec nelíbí. Služba není seriózní, připadám si podvedená a nevím za co jsem platila když doprava domů selhala. Proto podávám stížnost.
Kovaříková


Produkt

doručení do domu


Požadované řešení

Doručte mi zásilku domů tak jak jsem původně chtěla.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
9.6.2022 11:55, před 3 lety

Pokud nebyla služba poskytnuta nebo nebyla poskytnuta ve sjednané kvalitě, je vhodné uplatnit reklamaci. Při uplatnění reklamace může spotřebitel žádat řádné poskytnutí služby, přiměřenou slevu, případně může od smlouvy odstoupit, pokud vadné plnění ze strany podnikatele bylo podstatným porušením smlouvy (pokud se dá předpokládat, že by spotřebitel smlouvu neuzavřel, věděl-li by o porušení smlouvy).

Pokud však smlouvu o přepravě uzavíral se společností prodávající, je za včasné a řádné doručení zboží odpovědný právě on, protože povinnost dodat zboží je dle českého práva splněna dojitím zboží do místa dodání. Prodávající je v takovém případě také oprávněn uplatnit reklamaci u svého smluvního partnera, pokud služba nebyla poskytnuta v souladu se smlouvou.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
26.10.2022 14:51, před 2 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Dále může spotřebitelka využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informaci k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.