Společnost


INNOVATIVE MOBILE SOLUTIONS S.L.

Počet nahlášených stížností:153
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 1 stížnostech.

#58192Neoprávněně naúčtovaný poplatek

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

4 měsíce 9 dnů 4 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
09.06.2022, před 3 lety

Libuše Matějů

Znění stížnosti

Dnes 9.6. mi přišla SMS od O2, že mi byla stržena platba 99 Kč pro Buzzmobi za předplatné Gaming. Tuto službu jsem si neobjednala. V O2 jsem platby zablokovala, jinak s tím O2 nechce nic mít. Zrušit předplatné u Buzzmobi nelze.


Produkt

Buzzmobi předplatné Gaming


Požadované řešení

Prosím o zrušení předplatného, vrácení částky 99 Kč a prošetření evidentně podvodného jednání Buzzmobi.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
9.6.2022 10:46, před 3 lety

V uvedeném vztahu je O2 pouze zprostředkovatelem platby. Spotřebitel může u operátora žádat zablokování těchto plateb.

Pokud prodávající požaduje platbu za službu, kterou spotřebiteli dodal, ačkoli si ji spotřebitel neobjednal, mohly být naplněny znaky agresivní obchodní praktiky, jež patří bez dalšího mezi zakázané obchodní praktiky, a to dle Přílohy č. 2 k zákonu č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele. Spotřebitel by v takovém případě mohl žádat náhradu škody, která mu vznikla v souvislosti s porušením zákonné povinnosti ze strany prodávajícího.

Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt (zahraniční subjekt se sídlem ve Španělsku), doporučujeme spotřebiteli, aby se v případě nevyřešení situace v mimosoudním řešení sporů, obrátil na Evropské spotřebitelské centrum působící při České obchodní inspekci například prostřednictvím internetových stránek www.evropskyspotrebitel.cz , které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska.

Kontakty na ESC ČR:
adresa: Štěpánská 15, 120 00 Praha 2
e-mail: ECCNET-CZ@ec.europa.eu
telefon: 296 366 155
www.evropskyspotrebitel.cz

Užitečné informace nalezne spotřebitel taktéž na webové adrese: http://www.platmobilem.cz/pro-verejnost/kde-reklamovat-sluzby. Blíže k možnostem odhlášení služby na http://www.platmobilem.cz/pro-verejnost/zruseni-objednavky-predplatneho-na-premium-sms

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
18.10.2022 14:35, před 2 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Uzavření stížnosti

Publikováno
18.10.2022 14:46, před 2 lety


Libuše Matějů

Hodnocení: