Společnost


Alza.cz a.s.

Počet nahlášených stížností:1366
Z toho za letošní rok:8
Stále v řešení:35
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

69%
31%
Toto skore je založeno na 305 stížnostech.

#5820Zamítnutí reklamace

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

5 měsíců 13 dnů 20 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
03.02.2015, před 10 lety

Matěj Pecher

Znění stížnosti

Koupil jsem si tablet Lenovo Yoga 8 3G. Hned po rozbalení jsem zjistil, že kus zadní strany tabletu nedoléhá a místy se prolamuje. Tak jsem ho tedy reklamoval. Po reklamaci, kdy mi tablet přišel jsem si přečetl reklamační dokument, kde psali:

POPIS ZÁVADY: hned po rozbalení zjištěno že šasi ve vrchní části nedoléhá.
VYJÁDŘENÍ PŘIJÍMACÍHO TECHNIKA: display OK
VYJÁDŘENÍ K VYŘÍZENÍ: Uvedená závada se neprojevila.

To je sice hezký, že mi technik zkontroloval display, ale já chtěl opravit závadu, kterou jsem Alze popsal.


Produkt

Lenovo Yoga Tablet 8 3G


Požadované řešení

Oprava nebo vrácení peněz nebo výměna produktu.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
5.2.2015 17:42, před 10 lety

Prodávající je podle § 19 zákona o ochraně spotřebitele povinen reklamaci včetně odstranění vady vyřídit bez zbytečného odkladu, nejpozději do 30 dnů ode dne jejího uplatnění. V reklamačním řízení by se prodávající měl zabývat vytknutou vadou. V tomto případě doporučujeme reklamaci zopakovat s poukazem na fakt, že nebyla vyřízena řádně.

V případě vady, kterou má věc při převzetí nebo která se projeví v průběhu 6 měsíců od převzetí, může spotřebitel podle § 2169 občanského zákoníku požadovat primárně dodání nové věci bez vad, pokud to není vzhledem k povaze vady nepřiměřené; pokud se vada týká pouze součásti věci, může kupující požadovat jen výměnu součásti. Není-li to možné, může kupující od smlouvy odstoupit. Jestliže kupující od smlouvy neodstoupí nebo neuplatní právo na dodání nové věci bez vad, může požadovat přiměřenou slevu.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
17.7.2015 16:39, před 10 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít. Případný spor tak bude možné řešit pouze v občanskoprávním řízení.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.