Počet nahlášených stížností: | 1366 |
Z toho za letošní rok: | 8 |
Stále v řešení: | 35 |
Koupil jsem si tablet Lenovo Yoga 8 3G. Hned po rozbalení jsem zjistil, že kus zadní strany tabletu nedoléhá a místy se prolamuje. Tak jsem ho tedy reklamoval. Po reklamaci, kdy mi tablet přišel jsem si přečetl reklamační dokument, kde psali:
POPIS ZÁVADY: hned po rozbalení zjištěno že šasi ve vrchní části nedoléhá.
VYJÁDŘENÍ PŘIJÍMACÍHO TECHNIKA: display OK
VYJÁDŘENÍ K VYŘÍZENÍ: Uvedená závada se neprojevila.
To je sice hezký, že mi technik zkontroloval display, ale já chtěl opravit závadu, kterou jsem Alze popsal.
Lenovo Yoga Tablet 8 3G
Oprava nebo vrácení peněz nebo výměna produktu.
|
Tweet |
Prodávající je podle § 19 zákona o ochraně spotřebitele povinen reklamaci včetně odstranění vady vyřídit bez zbytečného odkladu, nejpozději do 30 dnů ode dne jejího uplatnění. V reklamačním řízení by se prodávající měl zabývat vytknutou vadou. V tomto případě doporučujeme reklamaci zopakovat s poukazem na fakt, že nebyla vyřízena řádně.
V případě vady, kterou má věc při převzetí nebo která se projeví v průběhu 6 měsíců od převzetí, může spotřebitel podle § 2169 občanského zákoníku požadovat primárně dodání nové věci bez vad, pokud to není vzhledem k povaze vady nepřiměřené; pokud se vada týká pouze součásti věci, může kupující požadovat jen výměnu součásti. Není-li to možné, může kupující od smlouvy odstoupit. Jestliže kupující od smlouvy neodstoupí nebo neuplatní právo na dodání nové věci bez vad, může požadovat přiměřenou slevu.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít. Případný spor tak bude možné řešit pouze v občanskoprávním řízení.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na lince 299 149 009.