Počet nahlášených stížností: | 914 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 13 |
Dobry den od spolecnosti Stander. Do dnesniho dne jsme neobrzeli platbu za prijaty produkt OMEGA 3 ve vysi 449 Kc. Platbu, prosim, provedte neprodlene na cislo uctu 200008429/3060. Nezapomente uvest variabilni symbol (VS) 661388. Dovolujeme si Vas upozornit, ze pokud nebude dluh uhrazen do 7 dnu, budou Vam v souladu s Obchodnimi podminkami pripocteny naklady na vymahani ve vysi 59.
Veřejná omluva a vyřazeni z databáze.
|
Tweet |
Ze stížnosti neplyne, zda byla objednávka provedena, nebo ne.
Pokud spotřebitel objednávku neprovedl, není povinen společnosti nic hradit. V případě, že je mu doručeno neobjednané zboží, nemusí toto zboží odesílat zpět podnikateli ani ho o tom vyrozumět (§ 1838 občanského zákoníku).
Co se týká osobních údajů, je podnikatel oprávněn osobní údaje spotřebitele zpracovávat pouze tehdy, má-li k tomu nějaký zákonný důvod (článek 6 Nařízení GDPR). Pokud takový zákonný důvod neexistuje, může spotřebitel požadovat vyřazení svých osobních údajů z databáze podnikatele a vyžádat si i potvrzení toho, že k výmazu skutečně došlo.
Jelikož jde o subjekt z EU (Polsko), může se spotřebitel obrátit na Evropské spotřebitelské centrum.
Kontakty na ESC ČR:
adresa: Štěpánská 15, 120 00 Praha 2
e-mail: ECCNET-CZ@ec.europa.eu.
telefon: 296 366 155
www.evropskyspotrebitel.cz
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.