Společnost


Stander Sp. z o.o.

Počet nahlášených stížností:914
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:13
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#58201Stížnost na neoprávněnou fakturu

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

4 měsíce 8 dnů 23 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
09.06.2022, před 3 lety

Ondřej Klemš

Znění stížnosti

Dobry den od spolecnosti Stander. Do dnesniho dne jsme neobrzeli platbu za prijaty produkt OMEGA 3 ve vysi 449 Kc. Platbu, prosim, provedte neprodlene na cislo uctu 200008429/3060. Nezapomente uvest variabilni symbol (VS) 661388. Dovolujeme si Vas upozornit, ze pokud nebude dluh uhrazen do 7 dnu, budou Vam v souladu s Obchodnimi podminkami pripocteny naklady na vymahani ve vysi 59.


Požadované řešení

Veřejná omluva a vyřazeni z databáze.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
15.6.2022 14:08, před 3 lety

Ze stížnosti neplyne, zda byla objednávka provedena, nebo ne.

Pokud spotřebitel objednávku neprovedl, není povinen společnosti nic hradit. V případě, že je mu doručeno neobjednané zboží, nemusí toto zboží odesílat zpět podnikateli ani ho o tom vyrozumět (§ 1838 občanského zákoníku).

Co se týká osobních údajů, je podnikatel oprávněn osobní údaje spotřebitele zpracovávat pouze tehdy, má-li k tomu nějaký zákonný důvod (článek 6 Nařízení GDPR). Pokud takový zákonný důvod neexistuje, může spotřebitel požadovat vyřazení svých osobních údajů z databáze podnikatele a vyžádat si i potvrzení toho, že k výmazu skutečně došlo.

Jelikož jde o subjekt z EU (Polsko), může se spotřebitel obrátit na Evropské spotřebitelské centrum.

Kontakty na ESC ČR:
adresa: Štěpánská 15, 120 00 Praha 2
e-mail: ECCNET-CZ@ec.europa.eu.
telefon: 296 366 155
www.evropskyspotrebitel.cz

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
18.10.2022 14:37, před 2 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.