Počet nahlášených stížností: | 3256 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den,
už od dob bolševika mám smlouvu s poštou a vždy to bezchybně fungovalo. Nyní mám účet u Moneta Money bank a mám tam 200 Kč na platbu televize a rozhlasu. a náhle od prosince roku 2021 se to nějak zadrhlo. Jsem důchodkyně a k mému velkému překvapení jsem dostala od televize výhrůžný dopis že neplatím poplatky plus
pochopitelně vyhrůžky pokud nezaplatím atd. Já jsem se mylně domnívala že je vše v pořádku a najednou bych mohla pomalu být zařazena mezi nedbalé lidi kteří neplatí své závazky. Upřímně řečeno poslední dva roky pomalu v televizi stále opakují staré programy mockrát viděné a filmy které by si člověk vybral jsou dávány ve 22 hodin i později. Ovšem o mě zajímá je proč mě nějak vyřadili ze seznamu plátců a čekám kdy se ozve rozhlas. Tak teď jsem zaplatila 540 Kč za 3 měsíce a domnívám se, že mě ještě 405 Kč čeká. Už jsem sice přešla na jiný způsob placení a že mi nechodí ani potvrzení o platbách už vůbec nezmiňuji.
Každý měsíc si měli stáhnout z účtu za platbu televize a rozhlasu , peníze tam jsou.
Chtěla bych vědět co se tam děje a jestli se mám obávat částky za neprovedené platby za rozhlas protože ti se ještě neozvali a nerada bych to ponechala a skončila v exekuci.
|
Tweet |
Česká pošta, s.p. se rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi poskytované mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.
Česká pošta, s.p. shledává svůj systém pro příjem, evidenci a řešení stížností jako dostatečný. Dle vyjádření České pošty přijme podání týkající se služeb poskytovaných Českou poštou nebo jednání jejích zaměstnanců kterákoliv organizační jednotka. Podání mohou být uplatněna telefonicky, osobně, dopisem, faxem, elektronickou poštou nebo datovou schránkou.